Nokaut Dnia oparty o Responsive Web Design

Wyobraźmy sobie witrynę sklepową, zmieniającą się każdego dnia, zawsze pełną okazji i oryginalnych produktów. Taki jest właśnie responsywny Nokaut Dnia.
O autorze
0 min czytania 2013-09-18

Nieskomplikowana, intuicyjna obsługa i czytelny layout „prowadzą” konsumenta odwiedzającego nokautdnia.pl przez gorące oferty. Platforma jest często unowocześniana, strona główna i produktowa zostały ostatnio zmienione, aby nabrały lekkości i przejrzystości. – Wszystkie aktualne oferty widoczne są na stronie głównej z wykorzystaniem slidera. Jest to duże ułatwienie dla użytkownika, który znajdzie nasze oferty w jednym miejscu. Zmiany zostały oparte o RWD, co umożliwia przeglądanie asortymentu za pomocą telefonu czy tabletu – dodaje Karolina Ciborowska, Product Manager Grupy Nokaut S.A.

Każdy użytkownik ma możliwość zapisania się do newslettera, dzięki czemu będzie mógł śledzić wszystkie aktualne wyprzedaże, a także dostanie z wyprzedzeniem informacje o promocji produktu, na którym mu zależy i dzięki temu nie przeoczy okazji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing