Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Nokaut.pl partnerem międzynarodowego serwisu Twenga

Grupa Nokaut S.A., właściciel porównywarki cen Nokaut.pl, podpisała umowę strategiczną z międzynarodową platformą zakupową Twenga, skupiającą oferty produktów dostępnych w sklepach internetowych na całym świecie.
O autorze
1 min czytania 2013-03-21

Dzięki ekskluzywnej umowie porównywarka cen Nokaut.pl staje się najważniejszym partnerem Twenga na polskim rynku. Nokaut.pl będzie dostarczał informacji o ofertach co oznacza rozszerzenie zasięgu działania o nowy kanał dystrybucji i będzie skutkować zwiększeniem sprzedaży wśród sklepów będących klientami Nokaut.pl.

– Cieszymy się z współpracy z tak doświadczonym graczem na europejskim rynku e-commerce – mówi Wojciech Czernecki, Prezes Grupy Nokaut SA. – Cenimy wiedzę i doświadczenie naszego nowego partnera i z pewnością współpraca ta będzie źródłem inspiracji w rozwoju naszej spółki – dodaje.

Nokaut.pl, poza oferowaniem konsumentom szerokiego wyboru produktów z tysięcy sklepów w jednym miejscu, dąży również do zaoferowania kompleksowego wachlarza usług dla sprzedawców internetowych. Teraz wystarczy współpraca z Nokaut.pl, aby jednocześnie korzystać z promocji w serwisie Twenga czy w najbardziej rozpoznawalnych polskich serwisach i portalach tj. WP.pl czy Onet.pl.

– Wybraliśmy na partnera Grupę Nokaut ponieważ chcieliśmy współpracować z firmą, która podziela naszą wizję dążenia do doskonałości, innowacyjności oraz dostarczania internautom najlepszych doświadczeń zakupowych, a sklepom najlepszych klientów. – mówi Herbert Knibiehly, Dyrektor Marketingu w Twenga

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strony nie wykluczają rozszerzenia współpracy na kolejnych polach w przyszłości. Jest to pierwszy w tym roku partnerski projekt Grupy Nokaut z doświadczonym międzynarodowym podmiotem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing