Nokaut Dnia wychodzi naprzeciw oczekiwaniom grupy naszych klientów szukających bardzo atrakcyjnych ofert – “okazji” przez duże “O” – mówi Wojciech Czernecki, Prezes Grupy Nokaut SA. – Produkty są dostępne w limitowanej ilości, w krótkim czasie, za to w bardzo atrakcyjnych cenach. Czasami trzeba dużego refleksu aby móc kupić najciekawsze produkty. – dodaje.
Flash Sales (Błyskawiczne Wyprzedaże), bo do tej kategorii możemy zaliczyć Nokaut Dnia, są niezmiernie popularne w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej. Szacuje się, że nawet 40% zakupów w ecommerce stanowią zakupy spontaniczne.
Zobacz również
– Projekt Nokaut Dnia będzie doskonale uzupełniał naszą podstawową ofertę. Chcemy aby Nokaut.pl był nie tylko miejscem gdzie można porównać ceny milionów produktów z tysięcy sklepów internetowych, ale również miejscem gdzie codziennie prezentowane są specjalnie wyselekcjonowane i limitowane oferty w doskonałych cenach – dodaje Czernecki.
Zakupy są bardzo intuicyjne a transakcji można dokonać błyskawicznie gdyż Nokaut Dnia korzysta z rozwiązań zakupowych, które niedawno zostały wdrożone w serwisie Nokaut.pl Koszyk umożliwia klientowi zakup bezpośrednio na Nokaut.pl, a partnerom bezpieczne rozliczenia w modelu prowizyjnym. Grupa Nokaut współpracuje w ten sposób z blisko 200 sprzedawcami i liczba ta dynamicznie się powiększa.
Serwis Nokaut Dnia powstał we współpracy ze spółką Aston Media S.A.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing