NoMonday z nowym serwisem dla Grupy 3S, czyli szybkość, skuteczność oraz samodzielność

Zrealizowany przez Agencję NoMonday projekt nowego serwisu dla grupy 3S został doceniony przez międzynarodowa społeczność Behance. Zespół kuratorski zwrócił uwagę przede wszystkim na przyjazny użytkownikowi interfejs oraz elementy UX/UI serwisu.
O autorze
2 min czytania 2016-05-18

Był to główny cel jaki przyświecał stworzeniu nowego projektu. Jak do tego doszło?

W kilkuletniej już współpracy agencji NoMonday i Grupy 3S nadszedł czas na kolejny krok, którym stało się przygotowanie nowego serwisu korporacyjno-produktowego. Największym wyzwaniem w jego realizacji było opracowanie intuicyjnego interfejsu tak, aby ścieżka zakupowa serwisu była maksymalnie uproszczona, ale zarazem prezentowała także maksimum informacji o bogatej ofercie usług i rozwiązań oferowanych przez 3S. Co więcej, poruszanie się po tej ścieżce miało być doświadczeniem wizualnie czytelnym i przyjemnym.

Sporo czasu minęło od momentu, w którym dostosowywaliśmy poprzedni serwis do naszych potrzeb. Weszliśmy na nowe rynki, uruchomiliśmy kolejne usługi, rozwinęliśmy infrastrukturę, przeszliśmy rebranding. Strona firmy musi nadążać za zachodzącymi w Grupie zmianami, stąd decyzja o inwestycji w nowe narzędzie. Postawiliśmy na rozwiązania, które lepiej odpowiadają potrzebom Klientów, czyli są funkcjonalne i użyteczne, a przy tym estetyczny.- mówi Anna Fudali- Rohr z działu marketingu Grupy 3S.  Tym bardziej cieszy Nas wyróżnienie portalu Behance, czyli  wysoko cenionych w branży interactive specjalistów Adobe – giganta, który wyznacza trendy na tym rynku 

3S to grupa telekomunikacyjna posiadająca rozległą sieć światłowodową oraz klaster data center. Obecni na rynku od ponad 14 lat, oferują kompleksowe usługi z zakresu telekomunikacji oraz bezpieczeństwa danych. Priorytetem firmy było przede wszystkim zaprezentowanie pełnej oferty sprzedażowej w atrakcyjnej wizualnie i nawigacyjnie formie. Nacisk został położony na kilka akcentów. Po pierwsze, zwiększenie skuteczności w pozyskiwaniu leadów kontaktowych za pomocą komunikatów sprzedażowych, zachęcających potencjalnych klientów z każdego punktu serwisu, do połączenia się z działem sprzedaży. Po drugie, Grupie 3S zależało na komunikacji z potencjalnymi pracownikami – stąd wyróżniająca się zakładka ‘Kariera’. Wreszcie, ważnym elementem wizerunkowym było zaprezentowanie działań CSR.    

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najważniejszymi wyróżnikami i atutami nowego serwisu są m.in. aplikacja geolokalizacyjna pozwalająca sprawdzić dostępność usług 3S w wybranym miejscu oraz zestaw kalkulatorów umożliwiających przygotowanie indywidualnych wycen i zapytań ofertowych. Razem z wdrożoną funkcjonalnością schowka użytkownik ma możliwość zbudowania swojej oferty jak w serwisach e-commerce.

Cały serwis został także opracowany w standardzie RWD oraz jest dostosowany do osób słabowidzących.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wdrożony został także rozbudowany system CMS umożliwiający praktycznie pełną edycję treści serwisu jak i poszczególnych mechanizmów oraz aplikacji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Działamy tak, aby każdy projekt który realizujemy wyprzedzał oczekiwania naszych Partnerów, wnosił pewną wartość dodaną i stał się ważnym narzędziem marketingowym i sprzedażowym. Tym bardziej cieszy fakt, że osiągnięcie głównego celu wspólnie z Grupą 3S zostało docenione także przez zewnętrznych ekspertów  – mówi Marcin Wawoczny, CMO w NoMonday.  

Stronę możesz zobaczyć na: www.3s.pl