Był to główny cel jaki przyświecał stworzeniu nowego projektu. Jak do tego doszło?
W kilkuletniej już współpracy agencji NoMonday i Grupy 3S nadszedł czas na kolejny krok, którym stało się przygotowanie nowego serwisu korporacyjno-produktowego. Największym wyzwaniem w jego realizacji było opracowanie intuicyjnego interfejsu tak, aby ścieżka zakupowa serwisu była maksymalnie uproszczona, ale zarazem prezentowała także maksimum informacji o bogatej ofercie usług i rozwiązań oferowanych przez 3S. Co więcej, poruszanie się po tej ścieżce miało być doświadczeniem wizualnie czytelnym i przyjemnym.
Zobacz również
Sporo czasu minęło od momentu, w którym dostosowywaliśmy poprzedni serwis do naszych potrzeb. Weszliśmy na nowe rynki, uruchomiliśmy kolejne usługi, rozwinęliśmy infrastrukturę, przeszliśmy rebranding. Strona firmy musi nadążać za zachodzącymi w Grupie zmianami, stąd decyzja o inwestycji w nowe narzędzie. Postawiliśmy na rozwiązania, które lepiej odpowiadają potrzebom Klientów, czyli są funkcjonalne i użyteczne, a przy tym estetyczny.- mówi Anna Fudali- Rohr z działu marketingu Grupy 3S. Tym bardziej cieszy Nas wyróżnienie portalu Behance, czyli wysoko cenionych w branży interactive specjalistów Adobe – giganta, który wyznacza trendy na tym rynku
3S to grupa telekomunikacyjna posiadająca rozległą sieć światłowodową oraz klaster data center. Obecni na rynku od ponad 14 lat, oferują kompleksowe usługi z zakresu telekomunikacji oraz bezpieczeństwa danych. Priorytetem firmy było przede wszystkim zaprezentowanie pełnej oferty sprzedażowej w atrakcyjnej wizualnie i nawigacyjnie formie. Nacisk został położony na kilka akcentów. Po pierwsze, zwiększenie skuteczności w pozyskiwaniu leadów kontaktowych za pomocą komunikatów sprzedażowych, zachęcających potencjalnych klientów z każdego punktu serwisu, do połączenia się z działem sprzedaży. Po drugie, Grupie 3S zależało na komunikacji z potencjalnymi pracownikami – stąd wyróżniająca się zakładka ‘Kariera’. Wreszcie, ważnym elementem wizerunkowym było zaprezentowanie działań CSR.
Najważniejszymi wyróżnikami i atutami nowego serwisu są m.in. aplikacja geolokalizacyjna pozwalająca sprawdzić dostępność usług 3S w wybranym miejscu oraz zestaw kalkulatorów umożliwiających przygotowanie indywidualnych wycen i zapytań ofertowych. Razem z wdrożoną funkcjonalnością schowka użytkownik ma możliwość zbudowania swojej oferty jak w serwisach e-commerce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Cały serwis został także opracowany w standardzie RWD oraz jest dostosowany do osób słabowidzących.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wdrożony został także rozbudowany system CMS umożliwiający praktycznie pełną edycję treści serwisu jak i poszczególnych mechanizmów oraz aplikacji.
Działamy tak, aby każdy projekt który realizujemy wyprzedzał oczekiwania naszych Partnerów, wnosił pewną wartość dodaną i stał się ważnym narzędziem marketingowym i sprzedażowym. Tym bardziej cieszy fakt, że osiągnięcie głównego celu wspólnie z Grupą 3S zostało docenione także przez zewnętrznych ekspertów – mówi Marcin Wawoczny, CMO w NoMonday.
Stronę możesz zobaczyć na: www.3s.pl