Norbert Oruba nowym filarem marketingu w Arco Sport

Dnia 1 sierpnia 2017 roku Norbert Oruba rozpoczął pracę w firmie Arco Sport na stanowisku Marketing & Advertising Manager. Odpowiada za działania promocyjne kilkudziesięciu salonów Nike, adidas i Reebok.
O autorze
0 min czytania 2017-08-02

Sosnowiczanin z branżą związany jest od kilku lat. Pierwsze doświadczenie zdobywał jako copywriter w firmie LuxTime figurującej w branży zegarkowej. Następnie trafił do niemieckiego TecAttack na stołek Marketing Managera i rzecznika prasowego projektów IT o charakterze międzynarodowym.

Oruba obejmując nowe stanowisko, nie przestał wspierać szwajcarskich firm produkujących prestiżowe zegarki Glycine i Aerowatch. W obu przypadkach jest ambasadorem na rynku polskim i konsultantem ds. nowych mediów.

Marketer regularnie publikuje w serwisie NowyMarketing oraz prowadzi trzy blogi poświęcone zagadnieniom szeroko rozumianej promocji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj