Niedawno kolekcję idealną do pracy zdalnej przedstawiła kanadyjska marka Henri Vézina – składała się ona z ubrań, które z pewnością docenią osoby spędzające wiele godzin podczas wideokonferencji. O krok dalej postanowił pójść szwedzki Nordax Bank, który również stworzył linię odzieży do home office’u, lecz tym razem nacisk został położony na wygodę.
Nowa kolekcja Nordax Banku, współtworzona z projektantami Sissel Kärneskogiem i Marie Isacson, składa się z sukienki, która służy jako sofa, kurtki z “wbudowaną” podkładką na laptopa, a także peleryny z wygodnym oparciem, by wykonywać pracę z jakiegokolwiek miejsca w domu, nawet z toalety ;).
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja Wikberg & Frisk.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Dzieci wybiegające przed kamerę i przewracające się tła – śmiesznych filmików ukazujących różne faile podczas calli biznesowych nie brakuje, a przecież te memowe scenariusze pisze samo życie. Jak odnajdują się w tej sytuacji osoby działające w branży marketingowej?
PS2
Brazylijska pracownia architektoniczna Atelier Marko Brajovic we współpracy z firmami Live i Oca Brasil zaprezentowała niedawno projekt, który usprawni życie wielu osób pracujących zdalnie – przedstawiamy HOM, czyli mobilną kapsułę do home office’u.