„Normalne, to czuć się dobrze” – nowa kampania marki Biowen skierowana do Silversów

Beata Borucka, znana w internecie jako Mądra Babcia, została twarzą serii produktów marki Biowen – producenta suplementów diety z witaminami i minerałami – o czystym składzie, bez kontrowersyjnych dodatków.
O autorze
2 min czytania 2023-10-27

Kampania z udziałem najpopularniejszej polskiej silver influencerki ma na celu edukację seniorów na temat zdrowego stylu życia, a jej myślą przewodnią jest hasło: „Normalne, to czuć się dobrze”. 

Mądra Babcia to, jak o niej mówią, najsłynniejsza babcia w Polsce. Beata Borucka, z wykształcenia farmaceutka, jest dziś influencerką z własnym „imperium babć” – czyli ponad 500k tys. fankami na Facebooku, IG i YT. Stworzyła też jedyną internetową telewizję SilverTV, skierowaną do osób 50 plus o tematyce lifesylowej.  W programach SilverTV  wiele miejsca poświęca tematyce  zdrowia , urody, mody, relacji, aktywności fizycznej i profilaktyce chorób charakterystycznych dla osób 50+. I robi to z właściwą sobie lekkością i niepowtarzalnym poczuciem humoru.

Pomysł na współpracę zrodził się już kilka lat temu, kiedy szukaliśmy sposobu na dotarcie z przekazem dotyczącym prawidłowej suplementacji do osób starszych. Beata idealnie odpowiedziała na nasze potrzeby, zarówno pod względem merytorycznym, jak i osobowościowym. Przy współpracy z innymi Mądrymi Babciami, czyli społecznością skupioną wokół Beaty Boruckiej, powstały nasze produkty – witaminy i minerały stworzone z myślą o osobach starszych – mówi Damian Olędzki, naturopata, założyciel BIODIO, właściciela marek: Biowen, Biozdrowy.pl oraz Hemp King

Produkty marki Biowen pozbawione są szkodliwych dodatków – w ich składzie nie znajdziemy więc sztucznych barwników, konserwantów, antyzbrylaczy oraz innych chemicznych surowców, które co prawda mogą wydłużyć datę ważności i ułatwić proces produkcyjny, jednak powodują pogorszenie jakości produktu. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Wiele z chemicznych składników, które są często dodawane do produktów podczas procesu produkcyjnego, negatywnie wpływa organizm, zagrażając zdrowiu konsumentów. Jako przykład możemy podać dwutlenek tytanu – barwnik, od lat używany w produktach, który dziś, jak pokazują badania, może być rakotwórczy przekonuje Damian Olędzki.

W ramach kampanii Beata Borucka poświęca produktom Biowen posty edukacyjne i programy wideo w „Akademii Zdrowej Babci”. Zachęca w nich swoje odbiorczynie do bardziej świadomego stylu życia, przyglądania się etykietom podczas zakupów, codziennego dbania o swoje zdrowie i dobre samopoczucie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Suplementy Biowen to produkty standaryzowane, które powstają z certyfikowanych surowców, dlatego jako magister farmacji polecam je moim fankom  z czystym sumieniem. Nie zgadzam się z tezą, że po pewnym roku życia zawsze coś boli i dolega. To nie jest normalny stan. Normalne, to czuć się dobrze. I o tym właśnie jest ta kampania tłumaczy Beata Borucka.  
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wśród produktów polecanych przez Mądrą Babcię znalazły się suplementy wspierające odporność, układ nerwowy, mięśnie czy stawy. Wszystkie pakowane są w opakowania less waste, które w całości nadają się do recyklingu.