Nosowska, Igo, Organek, Zalewski – oto Męskie Granie Orkiestra 2019

Specjalnie z okazji dziesiątej edycji trasy Męskie Granie, sponsorowanej przez markę Żywiec, stworzono wyjątkową orkiestrę, na czele której staną: Nosowska, Igo, Organek i Zalewski. Dziś premierę miał też singiel promujący trasę – „Sobie i Wam”.
O autorze
1 min czytania 2019-05-30

Męskie Granie od 10 lat nieustannie promuje polską muzykę. W tym roku na fanów trasy również czekać będzie to, co w niej najlepsze. Wszystko za sprawą czwórki artystów, którzy połączyli siły, aby stworzyć wyjątkowy materiał specjalnie na potrzeby dziesiątej edycji trasy Męskie Granie. Katarzyna Nosowska to artystka, której nie trzeba przedstawiać nikomu – pierwsza dyrektor artystyczna w historii Męskiego Grania, która otworzyła projekt na kobiety, podnosząc jego muzyczną wartość. Igo – jedyny debiutant w składzie orkiestry. Jego obecność nie powinna jednak dziwić nikogo, kto oglądał finał trasy 2018 w Żywcu i widział, co Bass Astral x Igo zrobili na Scenie Ż. Organek – charyzmatyczny muzyk, który dwukrotnie stał na czele Męskie Granie Orkiestry, każdorazowo porywając tłumy. Krzysztof Zalewski – autor ubiegłorocznego singla „Początek”, który w zeszłym roku nuciła cała Polska. W zespole towarzyszyć będzie im jeszcze pięciu fantastycznych muzyków: Marcin Macuk, Michał FOX Król, Piotr Pawlak, Michał „Malina” Maliński oraz Bartek Pająk.

Singiel i teledysk

– Życzymy sobie i wam, by nas było stać na święty spokój. Szczęścia, ile się da, miłości w bród, mądrych ludzi wokół – śpiewają artyści w refrenie singla „Sobie i Wam” promującego tegoroczną trasę. Autorką tekstu jest Katarzyna Nosowska, muzykę skomponowali Marcin Macuk i Katarzyna Nosowska. Dziś premierę miał również teledysk do singla zapowiadającego dziesiątą edycję projektu, którego reżyserem jest Allan Willmann.

– Ostatnia edycja trasy Męskie Granie była olbrzymim sukcesem. W tym roku, z okazji dziesięciolecia, oczekiwania fanów projektu są jeszcze większe. To, dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć Męskie Granie Orkiestra, w której składzie będą zarówno artyści bardzo dobrze znani z poprzednich lat, którzy mocno zapisali się w historii projektu, jak i ci, którzy wniosą do Męskiego Grania powiew świeżości. Wynikiem tego niezwykłego połączenia jest świetny singiel, który mamy nadzieję, spodoba się miłośnikom trasy – mówi Ewa Kierlik, marketing manager Marki Żywiec.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprzedaż biletów

Już 6 czerwca o godzinie 12.00 wystartuje regularna sprzedaż biletów na wydarzenie. Będą one dostępne w cenie 149 zł na eBilet.pl oraz Eventim.pl. Wszystkie bilety będą imienne, a jedna osoba będzie mogła kupić maksymalnie cztery.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Szczegóły dotyczące trasy na www.meskiegranie.pl. Wyłącznym sponsorem projektu Męskie Granie jest marka Żywiec.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tego lata Męskie Granie odwiedzi następujące miasta:

  • Poznań, Cytadela, 13 lipca
  • Kraków, Muzeum Lotnictwa, 20 lipca
  • Gdynia, Park Kolibki, 27 lipca
  • Wrocław, Partynice, 3 sierpnia
  • Katowice, Strefa Kultury, 10 sierpnia
  • Warszawa, Służewiec, 17 sierpnia
  • Żywiec, Amfiteatr pod Grojcem, 24 sierpnia