zdjęcie: depositphotos.com
Ci, którzy często podróżują samolotami, z pewnością nieraz spotkali się z nieprzyjemnym zachowaniem innych pasażerów – nie tylko przeszkadza to podróżującym osobom, ale również dezorganizuje pracę personelu. W związku z tym Europejska Agencja Bezpieczeństwa Lotniczego zainicjowała kampanię „Not on my Flight”, której celem jest zmniejszenie liczby niesfornych pasażerów podczas lotu samolotem.
Zobacz również
Do akcji szybko przyłączyły się lotnicze organizacje – m.in. IATA, CAA, AESA, a także lotniska i liczne linie lotnicze, takie jak airBaltic, easyJet, Ryanair, KLM czy Wizz Air.
Twórcy akcji zachęcają wszystkich pasażerów do tego, by w swoich mediach społecznościowych, wykorzystując hashtag #notomyflight, dawali przykłady nieodpowiedniego zachowania podróżujących samolotem.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Latanie, jako sposób podróżowania, nie należy już do segmentu premium i jest dostępne na wyciągnięcie ręki niemal dla każdego. Od kiedy na rynku zaczęły pojawiać się tanie linie lotnicze, konkurencja w tej branży musiała zmienić nie tylko strategię cenową. Jak linie lotnicze walczą o klientów?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Amerykańskie linie lotnicze Southwest w oficjalnym oświadczeniu przeprosiły za zachowanie swojego pracownika, który szydził z imienia jednej pasażerki lotu – Abcde.