Zmianie uległ zarówno logotyp jak i strona agencji. U ich podstaw leży nowy kurs przyjęty przez Novem – rozwój kompetencji agencji pozwalających wspierać marki strategicznie w obecności w digital. Performance marketing, z którym Novem kojarzone było przez lata, stanowi jeden z filarów działalności agencji. Obecnie najważniejszym obiektem pracy Novem jest wsparcie marek w efektywnym pozyskaniu uwagi digital customera. Oferowane przez Novem partnerstwo w tym zakresie oparte jest na trzech filarach – skutecznej strategii, efektywności – performance i analityce. Swoją ofertę agencja kieruje do marek poszukujących efektywnych dróg dotarcia do klientów i tworzenia z nimi długofalowych relacji.
Ewolucja agencji została uwzględniona symbolicznie w logo, w którym wykorzystano charakterystyczną dla agencji czcionkę. Znak strzałki, towarzyszący Novem od 10 lat, pozostał w logo, nie tracąc swojej wartości merytorycznej i dynamiki. Prezentuje się obecnie w nowoczesnej formie, zbudowanej z trójkątów równobocznych, tworzących wielokolorową mozaikę. Geometryczne, uporządkowane formy symbolizują analityczny aspekt działalności. Ich wielość wyraża szeroką gamę zagadnień i kompetencji, którymi może pochwalić się agencja. Bogactwo kolorów to wyraz kreatywności i twórczego myślenia.
Zobacz również
Zarówno logo, jak i projekt strony są dziełem Piotra Bigaja, Art Directora agencji. “Pojawienie się w identyfikacji elementów rysunkowych jest odpowiedzią na schematyzację w wielu aspektach reklamy i marketingu” – mówi Bigaj. Novem sięgnęło po środki rzadko używane w branży digital, świadomie stając w opozycji do powielanych trendów. Tym samym udało się stworzyć wyrazisty, wyróżniający się wizerunek i podkreślić zmiany strategiczne w agencji.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce