Miłość Tymbarku do owoców znana jest już od dawna i nigdy nie słabnie. W tym roku marka ogłosiła swój kolejny obiekt uczuć, czyli orzeźwienie płynące z unikalnego połączenia jabłka z aloesem. Działania outdoorowe są kontynuacją kampanii telewizyjnej, w której Tymbark zaprezentował nowy, a już kultowy wariant – Jabłko-Aloes. Warto zakochać się na lato w nowej propozycji Tymbarku!
Wyjątkowy smak nowego Tymabarku jest promowany w ponad 6 tysiącach bankomatów sieci Euronet oraz kilkuset nośnikach wielkoformatowych w największych miastach w całej Polsce. Hasło: „Nowa miłość na lato” podkreśla animacja prezentująca jabłkowe serce przebite strzałą aloesu, czyli Tymbarkowy symbol miłości. Pełne pozytywnych uczuć video na ekranach bankomatów prezentuje się podczas oczekiwania na transakcję. Z kolei na cityboardach Tymbark zaakcentował dodatkowo obecność nowego produktu dzięki niestandardowym elementom 2D, czyli butelkom w dużym formacie, wychodzącym poza tablicę reklamową.
Zobacz również
Kampania informuje o nowej linii smakowej napojów Tymbark, dostępnej nie tylko w formatach butelkowych 250ml, ale również 500ml i 2l oraz w kartonie 1l. Propozycja ta przygotowana została z myślą o wszystkich szukających nowości i nastawionych na ciekawe doznania smakowe. Smak jabłkowy to uwielbiana przez konsumentów klasyka tej kategorii, a wszechstronne właściwości aloesu zdominowały ostatnie dyskusje o składnikach wartościowej diety. Właśnie dlatego jabłkowo-aloesowe napoje to wariant dopasowany idealnie do różnorodnych potrzeb konsumentów.