Nowa edycja kalendarza charytatywnego AI „Łap kalendarz”

Nowa edycja kalendarza charytatywnego AI „Łap kalendarz”
Tegoroczna edycja kalendarza charytatywnego „Łap kalendarz” powstała w dwóch osobnych wersjach – dla miłośników i miłośniczek psów oraz fanów i fanek kotów. Pieniądze ze sprzedaży wspomogą podopiecznych Schroniska „Na Paluchu”. 
O autorze
1 min czytania 2024-11-04

Obie wersje „Łap kalendarza 2025” to 24 karty ozdobione wykreowanymi w AI wizerunkami psów i kotów oraz 24 wiersze-humoreski, które są dziełem niesztucznej inteligencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pomysłodawcą i sercem „Łap kalendarza” jest Tomek Graszewicz, właściciel agencji marketingowych Job’n’Joy i Shake the Cake oraz społeczności AI wizards.

– Kiedy trzy lata temu narodził się w mojej głowie pomysł kalendarza charytatywnego, który miał wspomóc zwierzęta ze schronisk, do głowy mi nie przyszło, że właśnie pracujemy nad pierwszą częścią cyklu, że kalendarz znajdzie tysiące fanów i fanek, że ludzie zaczną chwalić się jego zakupem w swoich mediach społecznościowych. A już na pewno nie przyszło mi do głowy, że sprzedamy tyle egzemplarzy. A z tym wiążą się środki finansowe, które realnie wspierają działalność schronisk. Jestem szczęśliwy i dumny! – mówi Tomek Graszewicz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kalendarz można kupić w dwóch rozmiarach na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dochód ze sprzedaży dwóch pierwszych edycji charytatywnego „Łap kalendarza” wyniósł prawie 100 000 zł. Wszystkie zgromadzone środki zostały przekazane na rzecz Schroniska „Na Paluchu” (edycja 2023) i Schroniska w Korabiewicach – Fundacja Viva! (edycja 2024). 

W tym roku do akcji dołączyła Dolina Noteci, producent karmy dla zwierząt.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko