Producent wody mineralnej Premium Borjomi nie przestaje zaskakiwać swoich konsumentów. Tylko w tym roku marka nagrała spot wizerunkowy w Warszawie, zorganizowała konkurs „Miasto z charakterem”, podjęła współpracę ze znanymi influencerami. Teraz pora na nowy design butelki!
Borjomi w nowej odsłonie pojawi się na półkach jesienią. Agencja Kreatik stworzyła projekt graficzny muralu, który na początku miesiąca, we współpracy z Good Looking Studio, powstał przy ul. Francuskiej w Warszawie. Na muralu można obejrzeć butelkę w całej okazałości. Konsumenci mogą spodziewać się nowoczesnego i dynamicznego wizerunku, który koresponduje z głównym przekazem marki – „Masz charakter”. Skatepark posłużył za idealne tło do podkreślenia miejskiego charakteru muralu.
Zobacz również
Nowa etykieta charakteryzuje się nowoczesną stylistyką, odświeżeniem logo oraz dodaniem kodu QR. Zmieniła się również nakrętka, która cała jest w kolorze gruzińskiej zieleni.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Za realizację działań w internecie, social media, PR oraz produkcję video i organizację konkursu odpowiedzialna jest agencja Kreatik.
Słuchaj podcastu NowyMarketing