Głównym zadaniem agencji będzie wykonanie nowoczesnej i przejrzystej strony, która będzie miała na celu wzmocnienie wizerunku lidera w branży e-commerce w Polsce. Zakres prac obejmuje zaprojektowanie układów funkcjonalnych, zaprojektowanie grafiki strony i wdrożenie serwisu wraz systemem CMS.
Główną grupą docelową strony są obecni i potencjalni kontrahenci.
Zobacz również
Drugą grupą docelową, równie ważną są kandydaci do pracy. Stworzona przez Migomedia strona firmowa będzie pełniła także rolę platformy rekrutacyjnej dla działu HR, by wyjść naprzeciw potrzebom kandydatów do pracy.
Specjalnie stworzony moduł RSS pozwoli wszystkim zainteresowanym osobom i firmom śledzić na bieżąco treści zamieszczane na stronie.
– Należy pamiętać, że merlin.pl jest sklepem internetowym, dlatego też na jego stronie nie ma miejsca na działania wizerunkowo-informacyjne. W związku z tym, to właśnie na nowej stronie firmowej znajdą się dedykowane ku temu moduły wizerunkowe i informacyjne, w tym aktualności, działy o firmie, działy dotyczące rekrutacji – mówi Małgorzata Bednarek z Migomedia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wszystkie wyżej wymienione funkcjonalności mają na celu wzmocnienie wizerunku lidera w branży oraz usprawnienie komunikacji firmy merlin.pl z potencjalnymi pracownikami oraz kontrahentami. Działanie to jest bardzo ważne, ponieważ prowadząc jeden z największych sklepów internetowych w Polsce, kluczowym elementem w przewadze nad konkurencją jest szybkość reakcji i dbanie o pracowników oraz kontrahentów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing