Nowa identyfikacja wizualna dla Progresline od Progressivo PSV

Progressivo PSV opracowało nową identyfikację wizualną dla lidera zarządzania nieruchomościami – Progresline, należącego do międzynarodowej Grupy City Service.
O autorze
1 min czytania 2016-08-01

Ponadto, w ramach współpracy zespół Progressivo PSV ujednolicił i odświeżył materiały marketingowe firmy oraz zmodernizował projekt i sposób działania strony internetowej.

Po stronie Progressivo PSV, za przygotowanie projektów graficznych odpowiada Piotrek Okrasa (Art Director), a za ich implementację Michał Bartczak. Współpracę koordynuje Kinga Okrasa (General Manager).

Współpracujemy z Progresline już od niemal 10 lat. Nowa identyfikacja wizualna ma na celu zmianę odbioru firmy wśród dotychczasowych klientów i wyznaczenie nowych trendów komunikacji w tej branży. Naszym celem było m.in. wyeksponowanie kluczowych wartości, takich jak doświadczenie, profesjonalizm i zaufanie, które są bardzo pożądane na polskim rynku nieruchomości. Ponadto, w tym roku firma obchodzi 15-lecie swojego istnienia – powiedział dyrektor strategiczny i partner w Progressivo PSV Mateusz Lipski.

Realizowane projekty mają charakter cykliczny. Klient sam zgłosił się do Progressivo PSV i obie strony mają zamiar utrzymać dotychczasową współpracę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj