Ponadto, w ramach współpracy zespół Progressivo PSV ujednolicił i odświeżył materiały marketingowe firmy oraz zmodernizował projekt i sposób działania strony internetowej.
Po stronie Progressivo PSV, za przygotowanie projektów graficznych odpowiada Piotrek Okrasa (Art Director), a za ich implementację Michał Bartczak. Współpracę koordynuje Kinga Okrasa (General Manager).
Zobacz również
Współpracujemy z Progresline już od niemal 10 lat. Nowa identyfikacja wizualna ma na celu zmianę odbioru firmy wśród dotychczasowych klientów i wyznaczenie nowych trendów komunikacji w tej branży. Naszym celem było m.in. wyeksponowanie kluczowych wartości, takich jak doświadczenie, profesjonalizm i zaufanie, które są bardzo pożądane na polskim rynku nieruchomości. Ponadto, w tym roku firma obchodzi 15-lecie swojego istnienia – powiedział dyrektor strategiczny i partner w Progressivo PSV Mateusz Lipski.
Realizowane projekty mają charakter cykliczny. Klient sam zgłosił się do Progressivo PSV i obie strony mają zamiar utrzymać dotychczasową współpracę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]