Autorką nowego logo jest Terri Goldstein, amerykańska strateg marketingu, która od przeszło 25 lat zajmuje się tożsamością marek na całym świecie. Zadbała o to, aby nowe logo USP Zdrowie było czyste i nowoczesne. Znak odwołuje się do troski i opieki, będąc jednocześnie wyrazem pewności i zaufania.
– Wartości te odzwierciedlają przekonania założyciela firmy – Voitka Napiórkowskiego, który głęboko wierzył, że człowiek powinien być zawsze w centrum wszystkich działań USP Zdrowie” – mówi Katarzyna Kuśmierz, Prezes Zarządu firmy. „Nasze nowe logo pokazuje, że chcemy zmieniać świat w trosce o zdrowie. Dostarczaliśmy, dostarczamy i będziemy dostarczać ludziom najwyższej jakości produkty oraz kompleksowe rozwiązania, które każdemu pozwalają czuć się zdrowiej i lepiej – dodaje Katarzyna Kuśmierz.
Zobacz również
USP Zdrowie, doskonale znane ze swoich produktów, znajdujących się w każdym niemal domu w Polsce, dziś chce budować głębszą świadomość swojej marki korporacyjnej. Powstał zatem znak, który w pełniejszy sposób oddaje misję firmy – błękitne, nowoczesne logo nawiązuje do gestu otaczania opieką i komunikuje stabilność oraz zaufanie. Dodatkowo, forma znaku może być odczytana na swój sposób, dając odbiorcy pole do własnej interpretacji.
Firma USP Zdrowie oferuje szeroką gamę rozwiązań – od sprawdzonych i godnych zaufania produktów, poprzez kształtowanie postaw prozdrowotnych, aż do fachowej wiedzy, która umożliwia każdemu świadome wybory dotyczące zdrowia. Firma realizuje obecnie przełomową ideę Stworzone dla Zdrowia, obejmujący produkty USP Zdrowie, portal www.hellozdrowie.pl oraz interaktywne Centrum Stworzone dla Zdrowia.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing