…czy Becky Sauerbrunn, znanej zawodniczki piłki nożnej. Każda z nich pokazuje, jak ważna w ich życiu jest kreatywność.
Kampania ma zainspirować kobiety, zachęcić do przekraczania granic i odrzucania schematów. Bohaterki pokazują, że ciężka praca to nie wszystko, a kreatywność pozwala osiągać lepsze wyniki.
Zobacz również
„Kreatywność pozwala mi osiągnąć więcej i realizować moje pasje. W tej kampanii miałam możliwość pracować z niesamowitą grupą kobiet. Wspieramy się i pomagamy sobie wzajemnie w realizacji naszych celów.” – powiedziała Karlie Kloss.
Przekaz kampanii przedstawiony został w głównym spocie oraz serii krótkich filmów, prezentujących 15 autentycznych opowieści aktywnych kobiet z całego świata. Wykorzystują one swoją kreatywność: przełamując konwencje, przeciwstawiając się rutynie, podążając własną drogą i inspirując innych.
Supermodelka Karlie Kloss w filmie podkreśla, jak wykorzystuje wyobraźnię, by zmieniać świat, podczas gdy Candace Parker z pomysłem kształtuje swój styl gry. Tancerka i influencerka Ally Love motywuje kobiety do uwolnienia własnej kreatywności każdego dnia, czy to na zajęciach ze spinningu czy wypełnionej po brzegi sali podczas występu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wszystkie filmy można obejrzeć na: www.youtube.com/adidas, www.adidas.com/heretocreate.
Słuchaj podcastu NowyMarketing