Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Nowa kampania adidas wzywa kobiety do uwolnienia kreatywności

Globalna kampania adidas "Unleash Your Creativity" skierowana jest do kobiet i to właśnie one są jej bohaterkami. Filmy prezentują historie supermodelki Karlie Kloss, influencerki Hannah Bronfman, instruktorki fitness i autorki bestsellerów Robin Arzon, gwiazdy NBA Candace Parker...
O autorze
1 min czytania 2017-02-03

…czy Becky Sauerbrunn, znanej zawodniczki piłki nożnej. Każda z nich pokazuje, jak ważna w ich życiu jest kreatywność. 

Kampania ma zainspirować kobiety, zachęcić do przekraczania granic i odrzucania schematów. Bohaterki pokazują, że ciężka praca to nie wszystko, a kreatywność pozwala osiągać lepsze wyniki.

„Kreatywność pozwala mi osiągnąć więcej i realizować moje pasje. W tej kampanii miałam możliwość pracować z niesamowitą grupą kobiet. Wspieramy się i pomagamy sobie wzajemnie  w realizacji naszych celów.” – powiedziała Karlie Kloss. 

Przekaz kampanii przedstawiony został w głównym spocie oraz serii krótkich filmów, prezentujących 15 autentycznych opowieści aktywnych kobiet z całego świata.  Wykorzystują one swoją kreatywność: przełamując konwencje, przeciwstawiając się rutynie, podążając własną drogą i inspirując innych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Supermodelka Karlie Kloss w filmie podkreśla, jak wykorzystuje wyobraźnię, by zmieniać świat, podczas gdy Candace Parker z pomysłem kształtuje swój styl gry. Tancerka i influencerka Ally Love motywuje kobiety do uwolnienia własnej kreatywności każdego dnia, czy to na zajęciach ze spinningu czy wypełnionej po brzegi sali podczas występu.

Wszystkie filmy można obejrzeć na: www.youtube.com/adidas, www.adidas.com/heretocreate.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się