…a spot „#Perfect10 in Imperfect World” ma to podkreślać. W szybko następujących po sobie ujęciach widzimy jak pracownicy Huawei, zmagając się z codziennymi wyzwaniami, za wszelką cenę starają się sprostać stawianym im oczekiwaniom i sprawić, by życie użytkowników najnowszych technologii było jeszcze łatwiejsze. Pokazujemy ich zintensyfikowane prace, które koniec końców doprowadzają do skonstruowania Huawei P10 – ultranowoczesnego smartfona, pełnego przełomowych rozwiązań, sprawiających że świat staje się lepszym miejscem dla coraz większej grupy ludzi. Kampania promuje funkcjonalności P10 oraz jego niepowtarzalny design.
I dlatego właśnie kampania nazywa się „#Perfect10” – najnowszy smartfon od Huawei doskonale spełnia wymogi stawiane mu przez klientów, a skuteczność jego działania współtworzy dziesięć wyjątkowych funkcjonalności. Opiera się ona na głównym spocie – przeznaczonym do mediów społecznościowych oraz na YouTube, który docelowo ma doprowadzić widzów do landing page z informacjami o produkcie. Dodatkowo powstały trzy filmy, będące rozwinięciem wątków, pojawiających się w głównym spocie. Opowiadają one o trzech funkcjonalnościach P10, a występują w nich między innymi papuga, kierowca wyścigowy, a także twarz marki – Robert Lewandowski. Reżyserem spotów jest Trevor McMahan – coraz jaśniejsza gwiazda branży reklamowej, której portfolio tylko przez ostatni rok powiększyło się o prawie dziesięć nietuzinkowych pozycji. Spot „#Perfect10 in Imperfect World” jest autorskim pomysłem, wymyślonym i wykreowanym przez Grupę DDB. Za pomysł kreatywny odpowiada agencja DDB&tribal, produkcją zajął się dom produkcyjny Cut/Cut. Za produkcję digital odpowiada Happy Endians.