Ave Vege to linia stworzona w 100% ze składników pochodzenia roślinnego. Tradycyjnie używane w produktach z tego segmentu mleko krowie zostało zastąpione mleczkami z owsa, ryżu oraz kokosa. To propozycja stworzona w odpowiedzi na potrzeby wegetarian, vegan oraz osób, które ze względów zdrowotnych nie mogą spożywać nabiału, ale nie chcą rezygnować z ulubionych i zdrowych przekąsek.
Aby uwiarygodnić przekaz, do roli ambasadorki linii zaproszono Olgę Nowicką – aktorkę, psychoterapeutkę, wegetariankę oraz propagatorkę zdrowego stylu życia.
Zobacz również
W ramach stworzonej przez agencję strategii komunikacyjnej, obok działań w digitalu – kampanii reklamowej oraz komunikacji w social mediach – odpowiada ona za produkcję 15-sekundowego spotu telewizyjnego.
– Ave Vege to odpowiedź Bakomy na rosnące potrzeby rynku oraz uzupełnienie dotychczasowej oferty produktów na bazie roślinnej. Naszym celem komunikacyjnym było podkreślenie kluczowych benefitów marki oraz pokazanie, że bycie po roślinnej stronie życia jest pełne pysznych i pożywnych przekąsek. Zaprezentowana przez H2O Creative strategia w pełni oddała przekaz, na którym nam zależało, a wybór Ambasadorki dodatkowo go uwiarygadnia. – podkreśla Agnieszka Kalandyk z Bakoma.
Kampania dla Ave Vege w TV potrwa do 29.09 i to kolejna realizacja w ramach stałej współpracy agencji z Bakoma
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
H2O Creative jest całościowo odpowiedzialna za realizację projektu – począwszy od konceptu, poprzez kreację, realizację kampanii digitalowej, koordynację współpracy z mmbasadorką, po scenariusz i produkcję spotu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing