Nowa kampania Mazdy przypomina o fascynacji jazdą samochodem

Nowa kampania Mazdy pod hasłem Drive Together przypomina o emocjach towarzyszących prowadzeniu samochodu w czasach, kiedy wiele innych marek marginalizuje rolę kierowcy.
O autorze
1 min czytania 2017-04-11

Odwołując się do antropocentrycznego fundamentu marki, kampania koncentruje się na tym, jak jazda samochodem pobudza ludzkie zmysły. Dla opisania więzi istniejącej między samochodem a kierowcą Mazda używa japońskiego określenia Jinba Ittai, które pierwotnie odnosiło się do idealnej harmonii między konnym łucznikiem a jego wierzchowcem. 

Tomasz Nagot, dyrektor marketingu Mazda Polska, tak komentuje nową reklamę: „Kiedy inne marki ograniczają udział kierowcy w prowadzeniu samochodu poprzez stosowanie zmian technologicznych, naszą rolą jest tworzenie samochodów, które pozwalają kierowcy poczuć bliskość z autem. Nasi projektanci i inżynierowie starają się opanować tę sztukę do perfekcji. Uważamy, że sprawna komunikacja między kierowcą i samochodem nie tylko zwiększa bezpieczeństwo jazdy, ale także powoduje, że dostarcza ona większej satysfakcji i przyjemności. Chcemy, aby ludzie byli kierowcami naszych samochodów, a nie tylko ich pasażerami. Kampania Drive Together podkreśla jedność kierowcy z samochodem”. 

Pierwsza reklama telewizyjna przedstawia skojarzenia między ludzkimi zmysłami a różnymi podzespołami i funkcjami samochodu, którym jest nowa Mazda MX5 RF — najnowsza wersja najlepiej sprzedającego się na świecie sportowego roadstera. 

Kampania Drive Together będzie prowadzona we wszystkich kanałach wykorzystywanych przez Mazdę, w tym w telewizji, i internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Pierwszą emisję spotu reklamowego zaplanowano na 3 kwietnia 2017. Za adaptację kampanii na rynku polskim odpowiada agencja J. Walter Thompson Warsaw oraz dom mediowy Mindshare.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj