Nowa kampania Media Expert z udziałem Donatana i Cleo

Nowa kampania Media Expert z udziałem Donatana i Cleo
Promocję „Wielka wyprzedaż” reklamuje oprócz Cleo jej producent muzyczny. Tym razem na potrzeby kampanii Media Expert przerobił utwór włoskiej grupy Corona – „Rhythm Of The Night''.
O autorze
1 min czytania 2022-06-20
 Sprzedałem się. Miło mi poinformować, że oto pierwszy raz w życiu biorę udział w kampanii reklamowej – napisał na fanpage’u Donatan.

Do tej pory Donatan nie brał udziału w żadnych kampaniach reklamowych, mimo że w świecie show biznesu jest postacią rozpoznawalną i kontrowersyjną, co sprawia, że jest atrakcyjny dla marek. Okazuje się, że producent dał się w końcu przekonać sieci Media Markt, której twarzą jest jego protegowana – Cleo. Popularna piosenkarka jest gwiazdą kampanii marki od listopada 2020 roku. W kilku spotach wykonywała przeróbki znanych muzycznych hitów np. „Zakręcona” Reni Jusis czy „Daddy cool” zespołu Boney M.

W spocie z Donatanem na tapetę wzięto utwór śpiewany przez włoską grupę Corona – „Rhythm Of The Night”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
– Dziękuję za zaufanie Pani Dyrektor do spraw artystycznych w Media Expert Cleo. Jak się sprzedawać, to tylko za duże pieniądze, w masywnej kampanii i dla najlepszych – komentuje producent.

Działania reklamowe Media Expert obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją, radiem, internetem i outdoorem. Za kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja Ambasada.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Cleo objęła funkcję dyrektorki artystycznej w Media Expert. Popularna piosenkarka, oprócz osobistego udziału w reklamach, odpowiadać będzie za ich warstwę kreatywną. Współpraca rozpoczęła się na początku października 2020 roku.

PS 2

Muzyka i marketing to zgrany duet. Nieraz za sukcesem reklamy stoi właśnie chwytliwa melodia. Czasem jednak krótki spot z muzyką w tle to za mało, by na długo wpisać się w świadomość odbiorców. Dlatego marki sięgają po trackvertising, zacierając granice między reklamą a teledyskiem.