TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowa kampania Media Expert z udziałem Donatana i Cleo

Nowa kampania Media Expert z udziałem Donatana i Cleo
Promocję „Wielka wyprzedaż” reklamuje oprócz Cleo jej producent muzyczny. Tym razem na potrzeby kampanii Media Expert przerobił utwór włoskiej grupy Corona – „Rhythm Of The Night''.
O autorze
1 min czytania 2022-06-20
 Sprzedałem się. Miło mi poinformować, że oto pierwszy raz w życiu biorę udział w kampanii reklamowej – napisał na fanpage’u Donatan.

Do tej pory Donatan nie brał udziału w żadnych kampaniach reklamowych, mimo że w świecie show biznesu jest postacią rozpoznawalną i kontrowersyjną, co sprawia, że jest atrakcyjny dla marek. Okazuje się, że producent dał się w końcu przekonać sieci Media Markt, której twarzą jest jego protegowana – Cleo. Popularna piosenkarka jest gwiazdą kampanii marki od listopada 2020 roku. W kilku spotach wykonywała przeróbki znanych muzycznych hitów np. „Zakręcona” Reni Jusis czy „Daddy cool” zespołu Boney M.

W spocie z Donatanem na tapetę wzięto utwór śpiewany przez włoską grupę Corona – „Rhythm Of The Night”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
– Dziękuję za zaufanie Pani Dyrektor do spraw artystycznych w Media Expert Cleo. Jak się sprzedawać, to tylko za duże pieniądze, w masywnej kampanii i dla najlepszych – komentuje producent.

Działania reklamowe Media Expert obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją, radiem, internetem i outdoorem. Za kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja Ambasada.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Cleo objęła funkcję dyrektorki artystycznej w Media Expert. Popularna piosenkarka, oprócz osobistego udziału w reklamach, odpowiadać będzie za ich warstwę kreatywną. Współpraca rozpoczęła się na początku października 2020 roku.

PS 2

Muzyka i marketing to zgrany duet. Nieraz za sukcesem reklamy stoi właśnie chwytliwa melodia. Czasem jednak krótki spot z muzyką w tle to za mało, by na długo wpisać się w świadomość odbiorców. Dlatego marki sięgają po trackvertising, zacierając granice między reklamą a teledyskiem.