„Bardziej soczyste czy bardziej orzeźwiające?” W challenge’u odpowiedzi na to podchwytliwe pytanie należy udzielić w nietypowej formie. Poprzez zrobienie soczysto-orzeźwiającego duetu z Moniką Kociołek lub orzeźwiająco-soczystego z Sebastianem Kowalczykiem, twórcami współpracującymi z Hortex. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy w duecie powtórzyć ich układ do piosenki przewodniej wyzwania i użyć kampanijnego hasztagu. Nagrodami są iPhone’y XR.
Wyzwanie w wersji konkursowej trwa do 20 lipca. Promują go dwa formaty reklamowe – top view oraz brand premium (w którym wykorzystany został wizerunek głównych twórców). Dodatkowo, konkurs będzie wspierany przez publikacje duetów przez grupę tiktokerów.
Zobacz również
Obecność napojów Hortex na TikToku to wspólny projekt agencji Asap&Asap i Pure Play. Asap&Asap odpowiada za koncept wyzwania i kreacje materiałów promocyjnych oraz współpracę z influencerami, Pure Play – za koordynację kampanii, dobór formatów reklamowych i bezpośredni kontakt z TikTokiem. Moderacją challenge’u zajmuje się natomiast ASAP Care 24.