Za koncepcję strategiczną oraz realizację działań odpowiada agencja INSIGNIA.
Głównym punktem kampanii #ParadyżWMoimStylu jest konkurs dla Klientów, którzy po zakupie produktów marki Ceramika Paradyż oraz zarejestrowaniu paragonów mają szansę na jedną z ponad 200 nagród. Co miesiąc do wygrania będzie 1 voucher o wartości 10 000 zł na wakacje marzeń, co tydzień 1 000 zł na zakupy w sklepach IKEA, a codziennie 100 zł na zakupy w drogeriach Rossmann.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W tej kampanii marketingowej specjaliści z agencji INSIGNIA są odpowiedzialni za opracowanie idei kreatywnej i strategii komunikacyjnej konkursu, zaprojektowanie i stworzenie dedykowanego konkursowi landing page’a, projekty materiałów POS oraz organizację przebiegu konkursu. Kampania będzie również wspierana działaniami promocyjnymi w mediach wnętrzarskich i kanałach zakupowych oraz tymi z wykorzystaniem SMS-ów. Za kampanię mediową odpowiada agencja BeDigital, a realizację konkursu koordynuje agencja Nairobia.
Kampania potrwa od 3 kwietnia do 30 września 2018 roku.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Ceramika Paradyż to wiodący producent płytek ceramicznych w Polsce. Od 28 lat tworzy produkty zaprojektowane świadomie i z odwagą jaka jest niezbędna do kreowania trendów. Ceramika Paradyż zatrudnia ponad 1600 pracowników, będąc tym samym jednym z największych pracodawców w regionie oraz wizytówką polskiego przemysłu, której produkty zyskują uznanie klientów w ponad 50 krajach świata.
Słuchaj podcastu NowyMarketing