Kampania promocyjna ma na celu pokazanie, że Maślanka Mrągowska dosłownie i w przenośni „niejedno potrafi połączyć” – łączy się ze składnikami pysznych potraw, zdrowiem i smakiem, od 25 lat łączy pokolenia, a także różne okazje do spożywania posiłków.
W ramach kontynuacji zeszłorocznego formatu powstały filmiki z cyklu Fridge Challenge, które jak dotychczas inspirują kulinarnie i zachęcają do pysznego, naturalnego i zdrowego gotowania z produktów, które mamy pod ręką, aby przy niewielkim wysiłku gotować zdrowo i smacznie.
Zobacz również
Kontynuując prowadzenie działań skupiających się na ochronie środowiska, na stronie maslankamragowska.pl powstanie nowa, odświeżona formuła zakładki Eko Smaczki „Jak połączyć zakupy z oszczędnością”. Na platformie pojawi się także nowa sekcja contentowa, zawierająca przepisy na każdą kieszeń z wykorzystaniem Maślanki Mrągowskiej.
Aktywacja składa się z sześciu cykli, każdy z nich będzie wspierany materiałami video, promowany kampanią banerową, aktywacjami konsumenckimi oraz publikacjami influencerów na Instagramie i TikToku. Wszystkie działania będą linkowały do głównego serwisu Maślanki Mrągowskiej.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One), planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One), a za produkcję materiałów video odpowiada dom produkcyjny Neverest Warsaw.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing