Arnigel to lek na siniaki, stłuczenia, urazy oraz bóle mięśni po wysiłku fizycznym, przeznaczony dla dorosłych i dzieci już od 1 roku życia. W czwartek 18 maja wystartowała kampania promująca ten produkt, która ma charakter świadomościowy i kładzie nacisk na przekazanie głównych benefitów marki. W celu zaangażowania użytkowników z grupy docelowej, w kampanii zostały wykorzystane digitalowe kanały mediowe – 30” spot video na YouTube, dodatkowo wspierana jest ona emisją display optymalizowaną pod generowanie ruchu na stronę.
Zaplanowane działania mediowe potrwają do końca czerwca. Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group), a materiały kreatywne przygotował klient. Za markę Arnigel w Boiron odpowiada Joanna Skoczeń, Junior Product Manager oraz Monika Herynowska, Dyrektor Działu Marketingu.
Zobacz również
PS Odwrócenie ról w reklamie kremów eos
Firma eos wypuściła nową reklamę, w której podkreśla, że dzięki ich balsamom skóra jest tak miękka, że zazdroszczą jej nawet lisy.
PS 2 Promocja kosmetyku czy energetyki wodorowej? Ta reklama udowadnia, że spot o ekologicznej energii może być stylowy
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Brytyjska modelka, aktorka i orędowniczka działań na rzecz klimatu łączy siły z firmą Vattenfall, aby wprowadzić na rynek „Industrial Emissions Face Mist”. Mgiełka do twarzy to sposób na pokazanie wodoru – rozwiązania wspomagającego redukcję emisji gazów cieplarnianych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing