W ramach promocji jogurtu naturalnego, marka Bakoma prowadzi działania komunikacyjne w telewizji, prasie oraz w Internecie (w towarzystwie programów w usłudze VoD). Skierowane są one do kobiet lubiących gotować oraz zwracających uwagę na prozdrowotne aspekty dań. Spot oraz advertoriale w prasie kobiecej i poradnikowej podkreślają konsystencję oraz uniwersalność jogurtu naturalnego gęstego Bakoma. Produkt z powodzeniem zastępuje śmietanę i przydaje się zarówno podczas przygotowywania deserów, jak i potraw wytrawnych.
Kampania rozpoczęła się w prasie poradnikowej i kulinarnej, w standardowych formatach oraz w formie advertoriali pokazujących wiele możliwych zastosowań kulinarnych jogurtu Bakoma. W telewizji kampania bazuje na dwóch spotach: 30- i 15-sekundowym, zaś w Internecie pojawia się w formie reklamy kontekstowej towarzyszącej programom w usłudze VoD. Działania komunikacyjne potrwają do końca sierpnia. Za zakup mediów wykorzystanych w kampanii odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]