OSM Piątnica to pierwszy producent w Polsce, który wprowadził na rynek serki wiejskie. Stały się one znakiem rozpoznawczym Spółdzielni, a Piątnica jest obecnie liderem tej kategorii w Polsce. Klasyczny Serek Wiejski z Piątnicy to delikatne ziarna twarożku zanurzone w słodkiej śmietance. Obecnie, oprócz podstawowej wersji, dostępne są także Serki Wiejskie z Piątnicy z owocowym dodatkiem oraz Serek Wiejski wysokobiałkowy. Najnowsza kampania reklamowa OSM Piątnica, trwająca od 6 kwietnia, podkreśla benefity tych 2 rodzajów produktów. Serki Wiejskie z owocami to smakowita, zdrowa przekąska dla każdego, a wersja wysokobiałkowa polecana jest zwłaszcza dla osób aktywnych, uprawiających różne sporty.
Promowane w obecnej kampanii produkty wywodzą się z tradycyjnego, cieszącego się ogromną popularnością serka wiejskiego. Zachowują wszystkie jego najważniejsze cechy – tradycyjną recepturę Piątnicy opartą o najwyższej jakości surowiec oraz wyjątkowo pyszny smak. Wytwarzane są w unikalny sposób z najlepszego mleka od lokalnych dostawców i zawierają wyłącznie naturalne składniki.
Zobacz również
Zaplanowana na 4 tygodnie, intensywna kampania obejmie telewizję, social media oraz digital. Spoty reklamowe nawiązują do wyjątkowych właściwości serków, podkreślając ich atrybuty smakowe i funkcjonalne.
Za kreację spotów TV odpowiada Agencja Plej oraz dom produkcyjny Lucky Luciano Pictures. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media, a kampanię digitalową realizuje Starcom.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing