TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowa kampania Vinted celebruje historie i emocje związane z modą second hand

Międzynarodowa kampania Vinted ma na celu zachęcić i zainspirować do zainteresowania się i korzystania z zasobów mody cyrkularnej i rzeczy z drugiego obiegu, podkreślając siłę społeczności stojącej za platformą Vinted i jej pozytywny wpływ.
O autorze
1 min czytania 2022-08-11

Każdy element garderoby ma swoją historię

Wiele ubrań czy dodatków nosi w sobie ładunek pozytywnych emocji i uczuć – dzielenie się nimi to najlepszy sposób na to, by ukochaną rzecz przekazać dalej, oferując jej drugie życie. 15 sierpnia b.r. w Polsce, platforma Vinted wyemituje swoją nową kampanię o międzynarodowym zasięgu, która przedstawia kilka historii różnych przedmiotów zakupionych lub sprzedanych na platformie Vinted.

W celu jej realizacji, Vinted zwróciło się z prośbą do swojej społeczności o podzielenie się najcenniejszymi doświadczeniami związanymi z rzeczami, które użytkownice sprzedają/sprzedali lub kupili. Ich właściciele przypominają sobie okoliczności, emocje i pierwsze doświadczenia z nimi związane.

Koncepcja kreatywna kampanii zakłada śledzenie historii danego przedmiotu w sposób „odwrócony”, czyli od obecnego do poprzedniego właściciela. Zaczyna się w momencie kulminacyjnym, by cofnąć się w czasie i przywołać emocje, poznać historie i doświadczenia związane z rzeczami, które dzięki Vinted otrzymały drugie życie. Kampania Vinted, przedstawiając zróżnicowaną grupę ludzi, koncentruje się na sytuacjach i postaciach, z którymi członkowie platformy mogą się identyfikować. Każda z historii reprezentuje jedną z kategorii: First Headstand, First Solo Trip, First Splash.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O nowej koncepcji kreatywnej kampanii opowiada Emma Sullivan, szefowa działu kreacji w Vinted:

Od opanowania trudnej pozycji w jodze po zebranie się na odwagę, by obdarować kogoś pocałunkiem – tak chcieliśmy podkreślić wagę pozornie małych, ale jednocześnie ogromnych ludzkich triumfów w życiu każdego z nas, pokazując, że to co w danej chwili na sobie mamy, może dodać nam wiary i pewności siebie, by stawić czoła wyzwaniom. Historie, które opowiadamy, zaczynamy od momentu kulminacyjnego, po to by je przewinąć i zobaczyć, od czego wszystko się zaczęło.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowa kampania Vinted w Polsce zostanie wyemitowana w kanałach TV, ale również w formacie online, w tym m.in. w mediach społecznościowych. Za kreację i realizację odpowiedzialna jest agencja: Wolfstreet.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się