TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowa kampania z jajami makaronów Polmak Tak, jak lubię!

Producent makaronów domowych Polmak startuje z nową kampanią dla marki Tak, jak lubię! Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiada krakowska agencja BeDigital, która została wyłoniona w trybie przetargowym.
O autorze
1 min czytania 2021-04-26

Komunikacja opiera się na nowej platformie dostosowanej do formatów internetowych. W kampanii największy nacisk został położony na jajeczność makaronów serii Tak, jak lubię! Całość jest realizowana w humorystycznym tonie. W warstwie kreatywnej zostały wykorzystane głównie teksty pisane, nawiązujące do SMSów, co też jest ujęte w haśle kampanii: „Szybko Miło Smacznie i z jajami”.

– Linia makaronów Tak, jak lubię ! to makarony drugodaniowe, których jednym z wyróżników jest jajeczny skład. Szukaliśmy atrakcyjnej formy komunikacji , która zaintrygowałaby naszych potencjalnych konsumentów. Koncepcja SMS dostosowana jest do obecnego tryby życia, jest szybka w realizacji oraz ma wiele wariantów – dokładnie tak jak nasze makarony – mówi Małgorzata Woś-Wójcik, dyrektor ds. marketingu marki.

Kampania obejmuje stworzenie serii spotów wraz z ich przełożeniem na różne media. Kampania realizowana będzie w serwisach VOD oraz YouTube a także kanałach social media tj. Tik-Tok, Facebook oraz Instagram.


LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj