Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce, powraca z szóstą edycją. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

Nowa kampania z jajami makaronów Polmak Tak, jak lubię!

Producent makaronów domowych Polmak startuje z nową kampanią dla marki Tak, jak lubię! Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiada krakowska agencja BeDigital, która została wyłoniona w trybie przetargowym.
O autorze
1 min czytania 2021-04-26

Komunikacja opiera się na nowej platformie dostosowanej do formatów internetowych. W kampanii największy nacisk został położony na jajeczność makaronów serii Tak, jak lubię! Całość jest realizowana w humorystycznym tonie. W warstwie kreatywnej zostały wykorzystane głównie teksty pisane, nawiązujące do SMSów, co też jest ujęte w haśle kampanii: „Szybko Miło Smacznie i z jajami”.

– Linia makaronów Tak, jak lubię ! to makarony drugodaniowe, których jednym z wyróżników jest jajeczny skład. Szukaliśmy atrakcyjnej formy komunikacji , która zaintrygowałaby naszych potencjalnych konsumentów. Koncepcja SMS dostosowana jest do obecnego tryby życia, jest szybka w realizacji oraz ma wiele wariantów – dokładnie tak jak nasze makarony – mówi Małgorzata Woś-Wójcik, dyrektor ds. marketingu marki.

Kampania obejmuje stworzenie serii spotów wraz z ich przełożeniem na różne media. Kampania realizowana będzie w serwisach VOD oraz YouTube a także kanałach social media tj. Tik-Tok, Facebook oraz Instagram.


LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj