Świat brooklyńskiego zespołu jest szalony i bardzo kolorowy, dlatego nawet klasyczne modele, które trafią na ich warsztat stają się nieoczywiste.
Produkty powstałe przy okazji kolejnej współpracy z PUMA można ze sobą swobodnie łączyć, mimo, że pokryte zostały szalonymi printami. Znajdziemy tu odręcznie opracowane grafiki z wizerunkiem twarzy, nadrukowane na ubrania, w tym na polarowy komplet. Mocnym elementem kolekcji jest kurtka puchowa i bluza z kapturem w całości pokryte autorskim obrazem.
Zobacz również
Klasyczne modele butów PUMA zobaczymy w zupełnie nowych odsłonach. RS-2K Slip-on pozwolą stworzyć total look z dresowymi spodniami oraz bluzą. Mirage Mox i Trailfox Boot zostały stworzone z wielobarwnych materiałów i ozdobione charakterystycznymi elementami w postaci surowego wykończenia, haftów i fantazyjnych szwów. Model Vesuvo jest najdelikatniejszą sylwetką pod względem kolorów i nadruków – buty powstały z białej skóry, z wyszytym haftem KidSuper Studios na paskach z rzepami oraz półprzezroczystą gumową nakładką na pięcie.
Wielka miłość Dillane’a do piłki nożnej objawiła się także w samej kampanii. Zdjęcia zostały wykonane z udziałem jego ulubionej drużyny, niedawnymi mistrzami Copa Libertadores – brazylijskim klubem Palmeiras. Modelami zostali sportowcy William, Gabriel Veron, Weverton i Renan współpracujący z PUMA.
Kolekcja PUMA x KidSuper dostępna będzie za pośrednictwem strony PUMA.com, w sklepach PUMA oraz w wybranych sklepach partnerskich od 13 marca.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing