Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Nowa kolekcja Sinsay x Adventure Time, czyli coś dla fanek przygód

Projektanci marki Sinsay tym razem postanowili poszukać inspiracji w Krainie Ooo. W rezultacie klienci brandu mogą przebierać w ubraniach i dodatkach zdobionych wizerunkami Finna, Jake’a i innych postaci z kultowej kreskówki Cartoon Network.
O autorze
1 min czytania 2019-09-09

Nieuchronnie zbliżający się schyłek lata sprawił, że do nowej kolekcji marki Sinsay postanowiono przemycić odrobinę magii. Projektanci Sinsay po inspiracje tym razem wybrali się do Krainy Ooo, czyli kolorowego świata z kreskówki „Adventure Time”. Tak powstała tematyczna minikolekcja, która ucieszy nie tylko fanki Finna, Jake’a i spółki, ale też każdego, kto patrzy na modę z przymrużeniem oka.

Wśród nowych propozycji wzrok szczególnie przykuwa sukienka z Królową Balonową i bluza z psychodelicznym nadrukiem przedstawiającym wszystkie kultowe postaci. Bardziej zachowawczym wyborem okaże się t-shirt i bomberka z charakterystycznym logo lub spodnie z ozdobnymi lampasami. Kolekcję uzupełniają piżamy oraz akcesoria (kosmetyczki, skarpetki i plecak), które na każdym kroku będą wam przypominać, że to „pora na przygodę”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Choć kolekcja umożliwia skompletowanie tematycznej stylizacji od stóp do głów, jej poszczególne elementy też robią spore wrażenie. Widać to po zdjęciach promujących kolekcję Sinsay x Adventure Time. Studyjna sesja została zrealizowana na tle kadrów z kreskówki i udowadnia, że ubrania i dodatki rodem z Cartoon Network świetnie współgrają z drapieżnym, rockowym stylem. Na uwagę szczególnie zasługuje połączenie sukienki z Królową Balonową i ramoneski, zestawienie kreskówkowego t-shirta i skórzanej minispódniczki oraz bomberka w zestawie z prostymi dżinsami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing