Ambasadorka 4F, Anna Lewandowska, jako trenerka oraz mentorka inspiruje i motywuje do podejmowania sportowych wyzwań, wspierając kobiety w budowaniu pewności siebie. Tworzy aktywną społeczność, która każdego dnia motywuje się do treningów i prowadzenia zdrowego stylu życia. Łącząc się w #strongertogether razem z teamem inspiruje do zmian, pokazując, że tworząc sportową drużynę kobiety stają się silniejsze i mogą więcej.
Kolekcja treningowa zaprojektowana przez ambasadorkę i team kreatywny 4F jest serią produktów, które łączą wysoką jakość wykonania, technologie funkcyjne i nowoczesny design. Energetyczne odcienie czerwieni i koralu w połączeniu z czernią tworzą stroje treningowe, które podkreślają sylwetkę i dodają pewności siebie.
Zobacz również
– To kolekcja stworzona z myślą o kobietach, które inspirują się tym co robię – chcą podążać sportową drogą i stawiać sobie poprzeczkę wyżej. W mojej linii treningowej 4F znajdziesz ubrania, które zainspirują Cię do ćwiczeń bez względu na to, czy jesteś początkująca czy trenujesz profesjonalnie. Jako trenerka przekonuję kobiety, że zdrowy i aktywny styl życia pozwala osiągnąć równowagę i satysfakcję – mówi Anna Lewandowska.
W kolekcji znajdziemy legginsy, topy, longsleevy, biustonosze i szorty treningowe, w których użyto lekkich, oddychających materiałów, płaskich szwów oraz wentylujących paneli z siatki dla maksymalnego komfortu podczas treningu.
Sesję wizerunkową i wideo kolekcji zrealizowano w industrialnej, surowej przestrzeni treningowej, stanowiącej tło dla mocnych, dynamicznych kadrów przywołujących na myśl drużynę wojowniczek, które wzajemnie motywują się do walki i realizacji sportowych wyzwań. Poprzez drużynę Anna Lewandowska przekazuje swoją ideę dalej: „Moim celem jest dzielenie się z kobietami swoją pasją, aby codziennie stawały się inspiracją i oparciem dla siebie nawzajem”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowa kolekcja treningowa Anny Lewandowskiej x 4F jest już dostępna w sprzedaży na https://4f.com.pl/ oraz w aplikacji 4F.
Słuchaj podcastu NowyMarketing