Na 25 lecie firmy w Polsce marka przygotowała nową komunikację reklamową wspierającą przede wszystkim Bonduelle Kukurydzę złocistą, która jest słodka i chrupka z natury. Segment kukurydzy w Polsce to blisko 50% sprzedaży kategorii i Bonduelle od lat jest markowym liderem tego segmentu. Lepsze życie jest pełne warzyw, dlatego w spocie reklamowym pojawia się informacja promująca także szeroką gamę produktów – mixów kukurydzy, szczególnie polecając kukurydzę z chili i z czerwoną fasolą, produkty o wysokiej dynamice sprzedaży.
„Rozwijając kategorię warzyw w Polsce od 25 lat, poprzez intensywne działania promocyjno reklamowe Bonduelle Polska promuje zdrowy styl życia oraz jedzenie warzyw dla zdrowia i przyjemności” – wskazuje Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Już od 20 marca 2017 spot Bonduelle będzie obecny na ekranach telewizorów konsumentów w kluczowym okresie sprzedaży warzyw w puszce. Reklamę zobaczy blisko 16 mln osób w głównych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN i stacjach tematycznych.
Za kreację reklamy odpowiada agencja reklamowa Red 8 Advertising – wieloletni partner realizujący strategię komunikacji marki w Polsce. Za zakup mediów odpowiada agencja Vizeum.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]