Legia Warszawa jako jedyna marka sportowa znalazła się w elitarnym gronie laureatów Mobile Trends Awards 2019, najbardziej prestiżowego w Polsce konkursu technologicznego. Nagradzane są firmy o mocnej pozycji na rynku, które w swoich projektach wykorzystały wysokiej jakości mobilne technologie.
Kapituła konkursu, w której skład wchodzą wybitni eksperci od lat wyróżniający się osiągnięciami w branży mobile, w uzasadnieniu przyznania nagrody Legii Warszawa podała: „podążanie zgodnie ze strategią mobile first, użyteczność, prostotę, czytelność i estetyczny wygląd przy jednoczesnej ogromnej liczbie materiałów i treści w serwisie”. Wśród najważniejszych kryteriów branych pod uwagę były również perfekcja wykonania, dostosowanie do potrzeb użytkowników, innowacyjność oraz rozpoznawalność.
Zobacz również
– W procesie digitalizacji treści i usług Legia dołącza do czołówki europejskich klubów i już jest wśród największych polskich firm, które wyróżniają się innowacyjnością. Jesteśmy dumni odbierając prestiżowe wyróżnienie w konkursie Mobile Trends Awards. Dziękujemy za docenienie kierunku zmian, w jakim zmierzamy oraz jakości naszego produktu. Cyfryzacja to jeden z najpoważniejszych procesów, które strategicznie i planowo wdrażamy od wielu miesięcy. Dzięki niej Legia będzie bardziej przyjazna, nowoczesna, dostosowana do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości i formy konsumpcji treści przez użytkowników. Dodatkowo, klub otrzyma nowe możliwości reklamowe dla sponsorów. Nowa strona, aplikacja i chatbot na Messengerze to pierwsze z wielu projektów, które już mogliśmy przedstawić naszej społeczności kibiców i partnerom biznesowym – mówi Adam Piotrowicz, dyrektor ds. digital i IT Legii Warszawa.
Premiera nowej odsłony Legia.com odbyła się w październiku 2019 roku pod hasłem „Odpowiadamy na Wasze potrzeby”. Unikalny projekt ma funkcjonalność RWD (technologii responsywnej), która dostosowuje układ przeglądania strony do urządzenia. Legia Warszawa inwestuje w niezależny player wideo, aby prezentować kibicom własne formaty tworzone w dziale mediów, w tym transmisje meczów. Zastosowane rozwiązania technologiczne dają możliwość pokazania multibranżowej działalności klubu: piłkarskiej (w tym prowadzone na żywo, multimedialne Centrum Meczowe), biznesowej, sponsoringowej, eventowej, społecznej, edukacyjnej i charytatywnej.
Projekt nowej Legia.com realizowany był przez partnera technologicznego klubu HeroDOT, digital house specjalizujący się w kreowaniu produktów i rozwiązań cyfrowych na platformy webowe i mobilne. Firma wspiera Legię Warszawa w procesie transformacji cyfrowej, tworząc dla klubu responsywną stronę www oraz aplikację mobilną.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wśród pozostałych laureatów Mobile Trend Awards znaleźli się m.in. PKO BP, InPost i Żabka Polska. Pozą Legią, w kategorii portal lub serwis mobile / RWP nominowanymi byli Grupa Interia oraz Kukbuk.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing