Legia Warszawa jako jedyna marka sportowa znalazła się w elitarnym gronie laureatów Mobile Trends Awards 2019, najbardziej prestiżowego w Polsce konkursu technologicznego. Nagradzane są firmy o mocnej pozycji na rynku, które w swoich projektach wykorzystały wysokiej jakości mobilne technologie.
Kapituła konkursu, w której skład wchodzą wybitni eksperci od lat wyróżniający się osiągnięciami w branży mobile, w uzasadnieniu przyznania nagrody Legii Warszawa podała: „podążanie zgodnie ze strategią mobile first, użyteczność, prostotę, czytelność i estetyczny wygląd przy jednoczesnej ogromnej liczbie materiałów i treści w serwisie”. Wśród najważniejszych kryteriów branych pod uwagę były również perfekcja wykonania, dostosowanie do potrzeb użytkowników, innowacyjność oraz rozpoznawalność.
Zobacz również
– W procesie digitalizacji treści i usług Legia dołącza do czołówki europejskich klubów i już jest wśród największych polskich firm, które wyróżniają się innowacyjnością. Jesteśmy dumni odbierając prestiżowe wyróżnienie w konkursie Mobile Trends Awards. Dziękujemy za docenienie kierunku zmian, w jakim zmierzamy oraz jakości naszego produktu. Cyfryzacja to jeden z najpoważniejszych procesów, które strategicznie i planowo wdrażamy od wielu miesięcy. Dzięki niej Legia będzie bardziej przyjazna, nowoczesna, dostosowana do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości i formy konsumpcji treści przez użytkowników. Dodatkowo, klub otrzyma nowe możliwości reklamowe dla sponsorów. Nowa strona, aplikacja i chatbot na Messengerze to pierwsze z wielu projektów, które już mogliśmy przedstawić naszej społeczności kibiców i partnerom biznesowym – mówi Adam Piotrowicz, dyrektor ds. digital i IT Legii Warszawa.
Premiera nowej odsłony Legia.com odbyła się w październiku 2019 roku pod hasłem „Odpowiadamy na Wasze potrzeby”. Unikalny projekt ma funkcjonalność RWD (technologii responsywnej), która dostosowuje układ przeglądania strony do urządzenia. Legia Warszawa inwestuje w niezależny player wideo, aby prezentować kibicom własne formaty tworzone w dziale mediów, w tym transmisje meczów. Zastosowane rozwiązania technologiczne dają możliwość pokazania multibranżowej działalności klubu: piłkarskiej (w tym prowadzone na żywo, multimedialne Centrum Meczowe), biznesowej, sponsoringowej, eventowej, społecznej, edukacyjnej i charytatywnej.
Projekt nowej Legia.com realizowany był przez partnera technologicznego klubu HeroDOT, digital house specjalizujący się w kreowaniu produktów i rozwiązań cyfrowych na platformy webowe i mobilne. Firma wspiera Legię Warszawa w procesie transformacji cyfrowej, tworząc dla klubu responsywną stronę www oraz aplikację mobilną.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Wśród pozostałych laureatów Mobile Trend Awards znaleźli się m.in. PKO BP, InPost i Żabka Polska. Pozą Legią, w kategorii portal lub serwis mobile / RWP nominowanymi byli Grupa Interia oraz Kukbuk.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing