Światło dziennie ujrzała nowa komunikacja Planety Warka, na której uruchamia się nasza wyluzowana, skora do żartów strona. Na planecie wylądowała też Warka Radler, więc jest tam teraz piwo dla każdego i na każdą okazję – orzeźwiający lager Warka Jasne Pełne, wyjątkowa dwusłodowa Warka Strong, cały szereg smakowych piw Warka Radler 3,5% oraz soczyście owocowa, bezalkoholowa Warka Radler 0,0% w wielu smakach. Nową Planetę Warka promuje seria spotów oraz loteria konsumencka.
Loteria Warki trwać będzie do końca sierpnia br. Codziennie do wygrania są wyjazdy do Kataru z pakietem atrakcji, w tym zwiedzanie miasta i oglądanie meczów piłkarskich w nieoczywistych lokalizacjach oraz wyjazdy na pustynię, podczas których każdy będzie miał szansę odkryć rozrywkową stronę swojej natury. Na konsumentów czekają również cztery miliony piw.
Zobacz również
Aby mieć szansę na wygraną, należy kupić dowolne piwo marki Warka i sprawdzić napis pod kapslem lub zawleczką. Informacja o wygranym piwie widoczna jest od razu. Kody spod kapsli i zawleczek należy zarejestrować na stronie radler.pl lub warka.com.pl i w ten sposób wziąć udział w losowaniu wyjazdów do Kataru. W loterii biorą udział piwa z całej wareckiej rodziny – Warka Jasne Pełne, Warka Strong oraz po raz pierwszy w historii – Warka Radler (3,5% i 0,0%). Do wygrania są nowe smaki Warki Radler – Mango z Pomarańczą i Jagoda z Cytryną (pod kapslami Warki Radler) oraz Warka Jasne Pełne (pod kapslami Warki Jasne Pełne i Warki Strong).
Nowa aktywacja wsparta jest komunikacją na opakowaniach, materiałami POS w punktach sprzedaży oraz silną kampanią ATL, w tym dedykowanym spotem TV, nawiązującym do nowego pozycjonowania marki – Warka po stronie rozrywki. W sklepach pojawiły się już także ujednolicone opakowania Warki Radler. Zostały one przygotowane w taki sposób, aby konsument nie miał problemu z rozróżnieniem poszczególnych wariantów Warki, zapewniając przy tym ich lepszą widoczność w punktach sprzedaży.
Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency. Kampanie dla Warki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing