Osobą odpowiedzialną za strategię i zarządzanie działem interaktywnym YOHO jest Patrycja Andrzejewska, pełniąca wcześniej funkcję Project Managera i Social Media Managera. – Bardzo wierzymy w siłę Internetu, doceniamy jego stale powiększające się możliwości – twierdzi P. Andrzejewska. – Postanowiliśmy powiększyć zespół i rozszerzyć zakres usług. Nasza oferta, poza projektowaniem serwisów internetowych, gier i aplikacji mobilnych, obejmuje także marketing w wyszukiwarkach, motion design oraz działania w sferze social media. Stworzenie nowej marki było konsekwencją szeroko zakrojonych działań marketingowych.
Patrycja Andrzejewska pracuje w branży e-reklamowej od 6 lat. Obecnie jest w trakcie pracy nad doktoratem z Social Media i Marketingu Interaktywnego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]