Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Nowa marka odpowiedzialna za marketing w sieci od YOHO

Agencja Reklamowa YOHO stworzyła nową markę dla swoich działań internetowych – Agencję Interaktywną YOHO.
O autorze
0 min czytania 2012-11-11

Osobą odpowiedzialną za strategię i zarządzanie działem interaktywnym YOHO jest Patrycja Andrzejewska, pełniąca wcześniej funkcję Project Managera i Social Media Managera. – Bardzo wierzymy w siłę Internetu, doceniamy jego stale powiększające się możliwości – twierdzi P. Andrzejewska. – Postanowiliśmy powiększyć zespół i rozszerzyć zakres usług. Nasza oferta, poza projektowaniem serwisów internetowych, gier i aplikacji mobilnych, obejmuje także marketing w wyszukiwarkach, motion design oraz działania w sferze social media. Stworzenie nowej marki było konsekwencją szeroko zakrojonych działań marketingowych.

Patrycja Andrzejewska pracuje w branży e-reklamowej od 6 lat. Obecnie jest w trakcie pracy nad doktoratem z Social Media i Marketingu Interaktywnego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.