German Design Award to prestiżowy konkurs, który od lat wyróżnia najbardziej kreatywne projekty z całej Europy. Agencja BE7 wystartuje z brandingiem MOYHA w kategorii Excellent Communications Design.
W projekcie została podkreślona główna idea przyświecającą marce MOYHA- zachowanie balansu i równowagi. Efektem jest minimalistyczna, ale jednocześnie wyrazista tożsamość wizualna. Moyha to prostota w zgodzie z naturą, która pozwala na celebrowanie chwili…
Zobacz również
– Ogromnie cieszy nas fakt, że ten projekt został dostrzeżony. Zaproszenie do konkursu jest potwierdzeniem tego, że dobrze zaprojektowana strategia pozwala na stworzenie wiarygodnej i pożądanej tożsamości i komunikacji marki. MOYHA prezentuje ogromny potencjał w kategorii home decor zarówno pod względem produktów, jak i bardzo czystego, spójnego z wartościami marki wizerunku, który odpowiada na potrzeby rynku – mówi Marcin Jasiński, Managing Director BE7.
Więcej o agencji i jej współpracy z MOYHA przeczytacie na be7.pl
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach