TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowa odsłona Glamour.pl

Serwis Glamour.pl, należący do Burda Media Polska, przeszedł znaczące zmiany: zyskał nowy layout i funkcjonalności, odświeżona została także identyfikacja wizualna. Redesign miał na celu dopasowanie platformy do publikowanych treści i upodobań czytelników.
O autorze
1 min czytania 2021-09-08

Zmiany zostały wprowadzone przez zespół kierowany przez redaktorkę prowadzącą Paulinę Klepacz.

– Zdecydowaliśmy się na redesign Glamour.pl, by odpowiedzieć na aktualne potrzeby czytelniczek i czytelników. Efektem jest nowy layout serwisu, przyjazna nawigacja i intuicyjne funkcjonalności, które mają sprawić, by użytkowniczki i użytkownicy z przyjemnością eksplorowali serwis oraz regularnie wracali do nas po nowe treści. Największy nacisk położyliśmy na wersję mobilną, ponieważ prawie 90% z nich czyta nas na smartfonach. Chcieliśmy też jak najlepiej wyeksponować ważne dla nas treści oraz akcje specjalne czy wydarzenia związane z brandem: Kobieta Roku Glamour, Glamour Glammies czy Glamour Eco Awards – mówi Paulina Klepacz, redaktorka prowadząca Glamour.pl.

Podczas redesignu zadbano o to, by na stronie głównej pojawił się jasny podział na kategorie: moda, uroda, gwiazdy, rozrywka, lifestyle oraz miłość i związki. W sekcjach z modą i urodą dodane zostały widgety e-commerce – redakcja regularnie dokonuje autorskiej selekcji, by zaproponować użytkowniczkom i użytkownikom atrakcyjne oraz zgodne z trendami produkty partnerów. Każdego dnia redaktorki i redaktorzy Glamour.pl wybierają również najważniejszy materiał, który pojawia się jako top story na górze strony. Nowością są też sekcje specjalne, które pozwalają na atrakcyjną prezentację materiałów powstałych w we współpracy z partnerami, na przykład z „Top Model”. Miejsce na stronie głównej zyskał też magazyn online Glamour Unicorn, w którym siły łączą redakcje digital i printu pod wodzą Angeliki Kucińskiej. Wyróżnione zostały także cieszące się popularnością formaty audio i wideo, zwłaszcza autorskie cykle podcastów: „20 minut mody”, „Glamour Girlboss” i „Sekspertki”. Wszystkie materiały w serwisie dostępne są bezpłatnie.

Odświeżona została również strona artykułowa, by jeszcze bardziej ułatwić i uprzyjemnić korzystanie z treści Glamour.pl oraz zwiększyć zaangażowanie użytkowniczek i użytkowników. W organiczny sposób dostarczane są dodatkowe formaty, które zachęcają do eksplorowania strony i odkrywania kolejnych artykułów czy quizów, jak i do dokonywania zakupów. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

BurdaInternational podpisała w tym roku umowę z Condé Nast Publications na wydawanie na polskim rynku „Glamour” przez kolejne trzy lata. Umowa obowiązuje do końca 2024 r. Jest to kolejna umowa licencyjna pomiędzy Burdą a Condé Nast Publications, która obejmuje wydawanie miesięcznika i prowadzenie serwisu Glamour.pl, a także magazyn online Glamour Unicorn.

Serwis Glamour.pl miesięcznie odwiedza 1 mln osób. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się