Już od 11 maja 2015r. Polki mogą przyłączyć się do ogólnopolskiej kampanii – wystarczy na stronie kliknąć „POPIERAM” i zaprojektować swój manifest piękna!
Marka Dove konsekwetnie od 2004 roku inicjuje kampanie, które zwracają uwagę społeczności międzynarodowej na sposób w jaki kobiety dokonują samooceny oraz definiują swoje piękno w odniesieniu do kanonów urody lansowanych w mediach i popkulturze.
Zobacz również
Filmy takie jak „Dove Real Sketches”, „Dove Camera Shy” czy „Dove – How old are you” za każdym razem podnosiły istotne dla kobiet kwestie związane z postrzeganiem własnego piękna, bez względu na urodę czy wiek. Jak zdradza Honorata Guzińska – brand manager DOVE „W Polsce tylko 6% kobiet uważa się za piękne, a aż 59% za przeciętne. Dlatego tegoroczna inicjatywa ma charakter lokalny. Wszystkie działania mają na celu zaprezentowanie głosu Polek w debacie na temat prawdziwego piękna. Polki mają głos! Mają szansę zostać zauważone i usłyszane. Mają możliwość powiedzieć – Jestem Piękna! I przyłączyć się do akcji NaroDove Piękno!. Z myślą o nich przygotowaliśmy specjalną platformę komunikacji – stronę, która umożliwia wyrażenia swojego poparcia dla naszej idei poprzez klikniecię „POPIERAM” oraz zaprojektowanie własnego manifestu piękna. Spośród osób, które dołączą do akcji rozlosujemuy 1200 T-shirtów z zaprojektowanymi przez nich hasłami.”
Twarzą kampanii została Dorota Wellman oraz Polki – o odmiennych typach urody i w różnym wieku, które marka zaprosiła do współpracy. To właśnie ich wizerunek zagości na materiałach promujących NaroDove Piękno w prasie, internecie, telewizji oraz outdorze. W 5 największych miastach w Polsce na kluczowych nośnikach LED pojawią się manifesty oraz wyjątkowe liczniki prezentujące liczbę osób, które przyłączyły sie do kampanii i wyraziły swoje popracie dla działań zainicjowanych przez markę Dove.
Kampania startuje 11 maja i potrwa do końca czerwca. Za realizację kampanii odpowiada agencja IQ Marketing, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy PHD Media Direction. Działania PR prowadzi agencja ATELIER PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing