Kampania marki jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN, a także stacjach tematycznych. Jej celem jest budowanie emocjonalnej więzi konsumentów z marką i podkreślenie jej kluczowych atrybutów. Spoty reklamowe, prezentujące Grześki, jako nowoczesną markę, zapewniającą krótkie chwile codziennej przyjemności i beztroski, będą emitowane w dwóch wersjach: 30 i 15-sekundowej. Motywem przewodnim przekazu jest pokazanie, że Grześki pozwalają na odkrycie i obudzenie w sobie wewnętrznego dziecka niezależnie od wieku. Bohaterowie kampanii – ojciec i syn, udowadniają, że wafelki Grześki pomagają budować więzi pomiędzy starszym i młodszym pokoleniem.
Działania w Internecie obejmą aktywności w serwisie społecznościom Facebook. Od połowy października spoty reklamowe będą emitowane również w sieci kin Multikino, a wafelki Grześki dołączą do oferty barów kinowych. W listopadzie i grudniu reklama marki pojawi się na paczkomatach firmy InPost, zlokalizowanych przy wybranych sklepach sieci Tesco i Kaufland.
Zobacz również
Za strategię i kreację jest odpowiedzialna agencja Just, a za zakup mediów Universal McCann. Za produkcję spotu odpowiada Opus Film, całość wyreżyserował Paweł Borowski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]