Nowa odsłona kampanii promującej hiszpańskie oliwki

Startuje siódma edycja kampanii promującej hiszpańskie oliwki w Polsce. Jej inicjatorem jest INTERACEITUNA, organizacja reprezentująca hiszpański sektor oliwek stołowych. Organizację wspiera Agencja Promocji Regionu Andaluzji – Extenda.
O autorze
1 min czytania 2014-09-19

Andaluzja jest największym w Hiszpanii regionem produkującym i eksportującym oliwki.

Celem akcji jest umacnianie świadomości marki hiszpańskich oliwek oraz wizerunku Hiszpanii jako ich największego na świecie producenta i eksportera. W komunikacji akcentowane będą wartości odżywcze i zdrowotne hiszpańskich oliwek, a także ich bogactwo smakowe i kolorystyczne oraz różnorodność zastosowań kulinarnych (przystawki, sałatki, dania główne, drinki, etc.).

Zaplanowana do maja 2015 r. kampania promocyjna adresowana jest do kobiet i mężczyzn w wieku 25+, mieszkańców dużych miast, zarabiających powyżej średniej krajowej, lubiących podróże, otwartych na nowe doznania kulinarne oraz ceniących sobie zdrowe gotowanie.

W ramach akcji przewidziane są działania ATL – wrześniowe advertoriale w magazynach: Kuchnia, Moje Gotowanie oraz Sól i Pieprz. Kampania zakłada także plasowanie produktu w kulinarnym programie telewizyjnym „Ewa gotuje” (Polsat), jak również akcje degustacyjne z udziałem hostess w Warszawie, Krakowie i Poznaniu ( 23-24 września br.).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Komunikację uzupełnią działania z zakresu public relations, aktywności w internecie oraz w social mediach. Ponadto szereg atrakcji zaplanowano na oficjalnym profilu Hiszpańskie Oliwki (Facebook). Wśród nich znajdą się angażujące konkursy, oliwkowe ciekawostki i oryginalne przepisy łamiące kulinarne stereotypy.

Za kreację i zakup mediów odpowiada Innovations Sp. z o.o. Działania public relations realizuje Agencja ConTrust.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji na temat hiszpańskich oliwek na stronie i Facebookowym fanpage’u.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się