…kompetencje user experience z dobrym, wyróżniającym się designem – podsumowuje Andrzej Szewczyk, prezes Artegence.
Innowacyjne podejście do układu treści, odmienne od klasycznej budowy serwisów informacyjnych, ale wciąż gazetowy look and feel – to właściwości nowej wersji strony Wyborcza.pl. Idąc dalej widzimy funkcjonalny dla czytelnika layout, wzorową prezentację różnorodnych materiałów, tj. artykuły, wywiady, wideo czy komentarze oraz duże, dobrze wyeksponowane zdjęcia. Natomiast szeryfowy font podkreśla prasowe korzenie serwisu, ułatwia czytanie, jednocześnie dobrze wyglądając na różnych ekranach.
Zobacz również
Układ zachęca czytelnika do odkrywania coraz to nowych treści poprzez scrollowanie – Wyborcza.pl posiada bardzo dużo wartościowego contentu, a dzięki temu projektowi udało się go odpowiednio wyeksponować na stronie głównej.
Nasza nowa wersja serwisu skupia się na tym, co w nim najważniejsze – czyli na treści. Artykuły czyta się równie dobrze, co w wydaniu papierowym, a układ materiałów zachęca do stałego odwiedzania serwisu – komentuje Roman Imielski, szef redakcji Wyborcza.pl.
Wkomponowane w stronę reklamy są bardziej przyjazne dla użytkowników. Dodatkowo, serwis jest mobile friendly – szybciej się ładuje i czytelnie wyświetla na urządzeniach mobilnych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing