Głównym założeniem, które stało za projektem nowego serwisu, było jak najlepsze dopasowanie strony internetowej www.biedronka.pl do potrzeb klientów – zarówno pod kątem ich indywidualnych preferencji zakupowych, jak i urządzenia, z którego korzystają.
Nowa strona pozwala w zakładce „Oferta dla Ciebie” definiować kategorie produktów, które szczególnie interesują klienta oraz umożliwia tworzenie list zakupowych. Wysyłane dotąd drogą mailową do wszystkich odbiorców newslettery, zostały zastąpione spersonalizowaną wiadomością dostosowaną do zainteresowań użytkownika. Dzięki funkcji określenia lokalizacji, w której znajduje się użytkownik, strona podpowiada, gdzie znajduje się najbliższy sklep Biedronka.
Zobacz również
Strona sieci sklepów Biedronka zyskała także nową strukturę – wyodrębnione zostały dodatkowe sekcje, takie jak: „Nasze marki” czy „Nowe produkty”, które pozwoliły na jeszcze lepsze zaprezentowanie oferty. Wyeksponowane zostały również sekcje tematyczne – np. dział z przepisami czy dział z poradami dla miłośników zwierząt. Na stronie prezentowane są również filmy produktowe oraz spoty reklamowe z aktualnych kampanii.
Serwis www.biedronka.pl dostosowany został do programów używanych przez osoby niewidome i niedowidzące. W ramach planowanej współpracy z Fundacją Integracja, specjaliści tej organizacji przeprowadzą audyty dotyczące dostępności strony dla osób niepełnosprawnych.
Odpowiednio dostosowany layout strony umożliwia szybki dostęp do wszystkich niezbędnych informacji, zawartych na stronie, nie tylko dla użytkowników komputerów, ale także urządzeń mobilnych typu smartfon czy tablet.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Za przygotowanie i rozwój nowej wersji oficjalnej strony internetowej sieci sklepów Biedronka, na zlecenie Jeronimo Martins Polska, odpowiedzialna jest agencja komunikacji zintegrowanej Isobar Poland.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Każdego miesiąca stronę www.biedronka.pl odwiedza 1,6 mln użytkowników. Jest ona jednym z najbardziej popularnych serwisów firmowych używanych przez klientów. Stanowi nie tylko źródło informacji o działalności firmy, alejest zarazem „przewodnikiem“ po aktualnej ofercie sieci.