W imię polskiej gościnności, Pan Tadeusz sprzyja spotkaniom bliskich sobie ludzi, dla których czas i odległość nie stanowią przeszkody do odwiedzin, zwłaszcza kiedy nadarza się okazja do świętowania. Przez wiele lat, wódka Pan Tadeusz stała się niejako symbolem gościnności – i w przyszłości chce nim pozostać. Pan Tadeusz wraz z duchem czasu zmienia swój design, aby być jeszcze bliżej potrzeb współczesnego konsumenta. Od marca 2022 roku na półkach sklepowych w całej Polsce można dostrzec zaskakującą odsłonę wódki Pan Tadeusz z portfolio Wyborowa Pernod Ricard. A to za sprawą nowej, wyjątkowej butelki.
Dzięki, smukłej butelce z tłoczonymi na niej imionami, Pan Tadeusz staje się nowoczesnym i stylowym elementem weselnego, imieninowego czy urodzinowego przyjęcia. Na wspomniane już tłoczenia składają się imiona postaci z poematu Adama Mickiewicza, ale również różne, popularne polskie imiona. Typografię nowego logo charakteryzuje elegancki minimalizm, który podkreśla charakter marki. Nowy kolor logotypu Pan Tadeusz, odcień koloru niebieskiego z dodatkiem jasnego złota, symbolizuje podniosłość ważnych momentów. Zwieńczeniem całości jest dopisek: „Symbol Gościnności”, który tworzy spójną, graficzną całość, oddaje ducha marki i jej przesłanie, czyli celebrowanie wyjątkowych okazji.
Zobacz również
Za redesign butelki i etykiety, od strategii przez prototyp po projekt, odpowiedzialna jest agencja strategiczno-brandingowa Dragon Rouge. Key visual i materiały POS dla nowej butelki przygotowała agencja IQ Marketing, a aktywacje marketingowe prowadzić będzie Brand Kolektyw.
Więcej informacji o butelce i aktywacjach marketingowych na stronie pantadeuszwodka.pl.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Słuchaj podcastu NowyMarketing