Aby usprawnić funkcjonowanie sklepu oraz uczynić go jeszcze bardziej przyjaznym miejscem dla klientów, niedawno dokonaliśmy gruntownej przebudowy naszej strony internetowej. Z dumą i radością przedstawiamy ANSWEAR 3.0.
Co się zmieniło? Naszym głównym celem było zwiększenie czytelności strony i intuicyjności obsługi. Odświeżyliśmy interfejs, grafiki i typografię, ukryliśmy funkcje i elementy, które nie muszą być widoczne przez cały czas. Bardzo ważną zmianą było zapewnienie doskonałej czytelności oraz zachowanie spójnego wyglądu strony i jej funkcjonowania na wszystkich urządzeniach, zarówno stacjonarnych, jak i mobilnych, tak, by użytkownik nie tracił orientacji, zmieniając urządzenie i nie musiał „uczyć się serwisu na nowo”.
Zobacz również
Nowy ANSWEAR jest nie tylko ładniejszy, ale przede wszystkim także szybszy. Wyszukiwanie produktów i ładowanie się strony zostało znacznie przyspieszone dzięki nowemu silnikowi bazodanowemu.
Aby ułatwić poruszanie się w serwisie, oprócz zakładek: On, Ona, Dziecko dodaliśmy nową zakładkę z markami Premium, a także sekcję najczęściej wyszukiwanych marek i kategorii. Dzięki funkcji quick view klient przeglądający listę produktów może sprawdzić dostępne rozmiary danego modelu bez potrzeby wchodzenia na stronę produktu. Dodana została także opcja ukrycia marek, które klienta nie interesują.
Na karcie produktu widoczne są teraz dwa duże zdjęcia (zamiast jednego) oraz szczegółowy opis (który dawniej był widoczny dopiero po rozwinięciu). Została również dodana informacja o ostatniej sztuce danego rozmiaru, a także możliwość otrzymania powiadomienia o powrocie wyprzedanego rozmiaru do sklepu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Wiemy, że nasi klienci bardzo lubią korzystać ze schowka, dlatego wzbogaciliśmy go o kilka dodatkowych funkcji. Powiększyliśmy zdjęcia oraz dodaliśmy opcję sortowania według różnych filtrów (alfabetycznie lub według ceny). Klienci zyskali także możliwość otrzymywania powiadomień o przecenie lub powrocie wybranego produktu do sklepu oraz funkcję tworzenia „listy marzeń”, którą mogą przesłać bliskim.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wprowadziliśmy również nową opcję dostawy: teraz oprócz dostawy kurierem, za pośrednictwem Paczkomatów oraz odbioru osobistego w salonach Medicine i ANSWEAR można odbierać nasze paczki w kioskach RUCHu w całej Polsce. Uprościliśmy także procedurę zwrotów kurierem. Klienci nie muszą już drukować dokumentów przewozowych. Teraz kurier odbierający paczkę ma uzupełnione dokumenty ze sobą.
Po sygnałach, jakie otrzymujemy, widadzimy, że „nowe szaty” ANSWEAR.com przypadły do gustu większości naszych stałych klientów. Mamy nadzieję, że przekonają także nowych, którzy ciągle z rezerwą podchodzą do zakupów przez internet.
To oczywiście nie koniec zmian. W najbliższych tygodniach stronę będziemy systematycznie udoskonalać, wprowadzając poprawki i kolejne funkcjonalności. Już teraz jednak serdecznie zapraszamy do wizyty w nowym, odświeżonym ANSWEAR.com.