Plush – marka dla młodych
Zgodnie z założeniami, nowa marka miała w maksymalny sposób spełnić oczekiwania młodych zarówno w zakresie zaspokojenia ich potrzeb, jak i komunikacji z młodymi.
Plush od początku funkcjonowania jest więc ofertą „bez konsekwencji”, dającą swobodę wyboru: można rozmawiać i SMS-ować ile się chce i z kim chce w każdej sieci bez limitów, a także bez stresu korzystać z Internetu i social mediów.
Zobacz również
W ciągu półtora roku obecności Plusha na rynku kampanie marki zasłynęły z nieszablonowego poczucia humoru oraz bezkompromisowości. Unikalnych kreacji nie da się pomylić z żadnym innym operatorem, a marka znalazła się w gronie liderów komunikacji w mediach społecznościowych.
Oferta Plusha jest też wspierana licznymi akcjami promocyjnymi w ramach Strefy Plusha. Od lipca 2015 roku Plush współpracował z kilkoma różnymi markami dla młodych takimi jak VANS, FRUGO, Telepizza czy MTV.
Od startu nowej marki we wrześniu 2014 roku ponad 1,1 miliona nowych klientów zostało użytkownikami Plusha i to użytkownikami wyjątkowymi, z dużymi wymaganiami i potrzebami. Klienci Plusha generują prawie 4 razy więcej użycia Internetu niż klienci Plusa Na Kartę. Wysyłają również 1,5 raza więcej SMS-ów/MMS-ów.
Suszonki miesiąca: top 21 kreacji października 2024 [PRZEGLĄD]
Plush pozostaje więc marką stworzoną dla młodych i adresowaną konkretnie do ich potrzeb. Ma cały czas odpowiadać na potrzeby i wartości ważne dla grupy docelowej, czyli życie chwilą, radość i czerpanie z życia i próbowanie wciąż nowych rzeczy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowa oferta Plusha
To prosta konstrukcja trzech zestawów usług, z dużym pakietem Internetu i darmowym dostępem do Facebooka w każdym z nich. Na start oferty do wyboru są:
- Oferta kompleksowa zawierająca aż 10 GB pakietu internetowego, rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za tylko 29 zł na 30 dni.
- Pakiet internetowy 5 GB, SMS-y bez limitu i stawką 9 groszy za minutę połączenia na komórki za 19 zł na 30 dni.
- Najtańszy zestaw z pakietem internetowym 3 GB i SMS-ami bez limitu już za 15 zł na 30 dni.
Wraz z nową ofertą przygotowane zostały także nowe startery.
Przenoszący numer do Plusha otrzymają rabat 50% na wybrany pakiet przez pierwsze trzy miesiące korzystania z oferty. Dodatkowo w ramach Strefy Plusha użytkownicy będą mogli zdobyć gadżety z wizerunkiem Plusha takie jak koszulki, bluzy czy kubki. Szczegóły już wkrótce na plushbezlimitu.pl i fanpage’u marki.
Więcej informacji dostępnych jest tu >