Nowa, piłkarska edycja gry z Sercem i Rozumem od Looksoft

Agencja marketingu mobilnego Looksoft we współpracy z AtomClick przygotowała grę „Serce i Rozum jadą na mistrzostwa”.
O autorze
1 min czytania 2012-06-28

 Looksoft z AtomClick opracowały grę mobilną dla Orange po raz drugi.  Bohaterami nowej edycji są ponownie popularne maskotki Serce i Rozum. Tym razem gra nawiązuje do Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Gracze mają do dyspozycji dwie postaci Serce i Rozum, których zadaniem jest strzelanie goli.

 – Po ogromnym sukcesie pierwszej części gry „Serce i Rozum”, z satysfakcją zrealizowaliśmy nową edycję aplikacji. Ponowny wybór takiego narzędzia promocji przez dużą firmę jest wyraźnym dowodem na to, że lokowanie budżetów reklamowych w nowoczesne kanały komunikacyjne jest nie tylko korzystne wizerunkowo, ale i opłacalne – komentuje odpowiedzialny za projekt Dariusz Kocięcki, Business Development Manager Looksoft.

 – Tworzymy nowy standard na polskim rynku. Po pierwsze wszyscy mówią o wykorzystaniu mobile a my go wdrażamy w życie, pokazując innym marketerom, że content mobilny może być miejscem efektywnej komunikacji z klientem. Po drugie nasza współpraca jest dowodem, że właściwa organizacja pracy buduje nie tylko zadowolenie wszystkich stron z procesu wdrożenia, ale również wspiera efektywną pracę – mówi Łukasz Sójka, prezes AtomClick, agencji odpowiedzialnej za Client Service i usługi hostingowe.

 „Serce i Rozum jadą na mistrzostwa” to gra logiczno-zręcznościowa. Zadaniem graczy jest przejście poszczególnych etapów, zaliczanych w momencie gdy jeden z bohaterów strzeli gola. Trasa przebiega przez całą Polski, Serce i Rozum startują w górach i przemierzając kolejne regiony, docierając do morza. Do przejścia całej gry niezbędne jest zaliczenie 80 poziomów o coraz większej skali trudności. Serce i Rozum dodatkowo mają do pokonania 4 odcinki specjalne w miastach, w których znajdują się stadiony piłkarskie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 Gra jest dostępna na urządzenia mobilne wyposażone w system Android, iOS, BlackBerry, Windows Phone oraz serwisie społecznościowym  Facebook.

Słuchaj podcastu NowyMarketing